فروش طلای دست دوم به‌صورت رسمی ممنوع شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رئیس کمیته تخصصی اتاق اصناف ایران از حذف نماد ISIC برای فروش طلای فرسوده از سامانه جدید اصناف و ممنوعیت فروش آن در طلافروشی ها خبر داد وی و با دادن تذکرات لازم اتحادیه های صنفی می توانند با واحدهای متخلف برخورد قانونی کنند.

کیومرث امیریان، رئیس کمیته طلا و جواهر اتاق اصناف ایران ضمن تبریک به مناسبت روز ملی اصناف گفت: از این رو بحث فروش طلای فرسوده و مصرف شده در این زمینه مطرح شد. موضوع با مکاتبات و جلسات مستمر با وزارت و معاونت مشخصات پیگیری شد و درخواست کمیته طلا و جواهر اتاق مبنی بر حذف نماد ISIC برای فروش طلای مستعمل از سامانه جدید اتحادیه پذیرفته شد. کامل.

وی افزود: با توجه به اهمیت حمایت از تولیدکنندگان و همچنین حمایت از مردم و خریداران برای جلوگیری از خرید طلای غیراستاندارد، خوشبختانه این مشکل برطرف شده و به همین دلیل هیچ اتحادیه اجازه فروش طلای مستعمل را ندارد.

امیریان تصریح کرد: اتحادیه های صنفی در سطح کشور می توانند با توجه به اعمال مواد 27 و 28 قانون نظام صنفی نسبت به پلمب یا ابطال واحدهای صنفی تحت نظر خود، اخطار لازم را ارسال و یک ماه مهلت تعیین کنند. مجوز اتحادیه های متخلف که طلای مستعمل را بدون استاندارد می فروشند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *