فروش ویژه اربعین شرکت کفش ملی آغاز شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین الملل شرکت گروه سرمایه گذاری صنعتی ملی: دکتر محمد پور، مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گروه سرمایه گذاری ملی صنعتی در گفت و گو با خبرنگار این شرکت از آغاز کمپین فروش محصولات ویژه مناسب چهل ساله های پیاده روی زیر دستی خبر داد. شعار “در راه عشق حسینی با کفش ملی” در فروشگاه های کفش ملی در سراسر کشور.

دکتر محمد پور در ادامه به تشریح این کمپین پرداخت و گفت: شرکت کفش ملی در راستای پیام مسئولیت اجتماعی خود و وظیفه ذاتی خود در خدمت رسانی به زائرین حسینی با انواع خدمات، برند شماره یک کفش در ایران و خاورمیانه است. محصولات مناسب برای پیاده روی اربعین مانند کفش راحتی، کفش کتان و صندل و دمپایی برای زائرانی که قصد عزیمت به این سفر معنوی را دارند.

همانطور که مدیر عامل گروه صنعتی ملی خاطرنشان کرد: تمامی این محصولات از نظر کیفیت، دوام و راحتی در آزمایشگاه فنی و مهندسی شرکت ملی کفش مورد بررسی قرار گرفته است و شهروندان عزیز می توانند کفش مورد نیاز خود را به راحتی در بهترین قیمت ها قیمت پای خود را در پیاده روی اربعین انتخاب کنید.

پوستر رسمی کمپین اربعین شرکت ملی کفش

دکتر محمدپور در پایان به شهروندان عزیز و علاقمندان به سفر اربعین وعده داد که برای سهولت خرید می توانند به یکی از ۲۲۰ فروشگاه کفش ملی که در سراسر کشور گسترده شده و یا از طریق فروشگاه اینترنتی این شرکت به نشانی http://www.mellishoes.ir خرید خود را به راحتی انجام دهید.

لازم به ذکر است کمپین فروش اربعین شرکت ملی کفش با شعار «در مسیر عشق الحسینی به کفش ملی» از روز سه‌شنبه ۲۶ مرداد ماه آغاز شده و تا ۲۴ شهریور ادامه دارد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *