فشار از بالا برای کاهش رای بیرانوند/ ادعای یک خبرگزاری

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: با وجود اینکه کمیته تعیین وضعیت بازیکن فدراسیون فوتبال هنوز تصمیم خود را در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس از علی رضا بیرانوند اعلام نکرده است، اما عده‌ای در صدد شکستن این تصمیم هستند!

با توجه به اینکه کمیته تعیین وضعیت بازیکن فدراسیون فوتبال هنوز تصمیم خود را در خصوص موضوع شکایت باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به دلیل فسخ یکطرفه و همچنین شکایت آنها از باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام نکرده است، توصیه هایی ارائه شده است. فدراسیون فوتبال در خصوص محرومیت احتمالی این بازیکن مطلع شده است.

این توصیه از آنجایی بود که در گمانه زنی های قبل از صدور رای نهایی حکایت از محکومیت 20 میلیارد تومانی علی رضا بیرانوند به باشگاه پرسپولیس و محرومیت 4 ماهه از بازی داده شد.

به همین دلیل یکی از مقامات ارشد کشور به فدراسیون فوتبال توصیه کرد که محرومیت دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران را کاهش دهد تا این بازیکن بتواند برای تیم ملی و تراکتورسازی بازی کند. این مسئول که اصالتا تبریزی است تنها پیشنهاد و توصیه خود را ارائه کرد و تصمیم نهایی با فدراسیون فوتبال است.

طبیعتا برخی نمایندگان مجلس برای کاهش محرومیت دروازه بان تیم فوتبال تراکتورسازی تلاش کردند و با مسئولان فدراسیون فوتبال مذاکره کردند اما هنوز نتیجه این مذاکرات مشخص نشده است. یکی از دلایل تاخیر در صدور رای همین فراخوان ها و توصیه هاست.

فدراسیون فوتبال که زمان زیادی را صرف رسیدگی به شکایت باشگاه پرسپولیس از بیرانوند کرده، در حال بررسی شرایط این پرونده برای محدود کردن رای نهایی است. اما رئیس فدراسیون فوتبال بر لزوم حفظ استقلال کمیته تعیین وضعیت و صدور رای مطابق اساسنامه تاکید کرد.

اما فدراسیون فوتبال در تلاش است تا حتی در صورت کاهش محرومیت دروازه بان تراکتورسازی و تیم ملی ایران، از میزان مالی این رای کاسته نشود و علیرضا بیرانوند باید مبلغ اعلام شده را به فدراسیون پرداخت کند. باشگاه پرسپولیس.

هنوز پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از علی رضا بیرانوند صادر نشده است چرا که دیدار تیم های سرخبوشان تهرانی و تبریزی در هفته دوم لیگ بیست و چهارم پنجشنبه هفته جاری در ورزشگاه سهند برگزار می شود. ورزشگاه در تبریز است و علی رضا بیرانوند در صورت صدور حکم، همانند بازی هفته اول نشید داخل دروازه تراکتور خواهد بود.

به نظر می رسد با توجه به حساسیت های این دیدار و شرایطی که هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در نظر گرفته اند، تصمیم کمیته جایابی به بعد از بازی با پرسپولیس موکول شود تا علیرضا بیرانوند بتواند برای تبریزی به میدان برود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *