فقط بارسا: بازیکن مازاد پپ در رؤیای بازگشت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ژائو کانسلو در فصل گذشته به طور قرضی در بارسلونا بازی کرد و ژائو فلیکس نیز این کار را انجام داد. پس از پایان قرارداد قرضی، هر دو با این فکر که برای فصل آینده به بارسلونا بازگردند، به باشگاه های خود بازگشتند، اما هنوز این اتفاق نیفتاده است. در مورد فلیکس، به نظر نمی رسد گزینه های بازگشت به بارسا محقق شود زیرا او در حومه استون ویلا است. شرایط برای Cancelo Vali متفاوت است.

پس از دیدار روز گذشته منچسترسیتی و منچستریونایتد که شاگردان پپ گواردیولا در ضربات پنالتی پیروز شدند، این بازیکن پرتغالی بار دیگر از تمایل خود برای بازگشت به بارسلونا صحبت کرد.

حقیقت این است که بارسلونا قبلاً یک پیشنهاد رسمی برای کانسلو ارائه کرده بود که شامل پرداخت هفت میلیون برای قرارداد قرضی جدید به اضافه بند خرید اجباری 20 میلیون یورویی بود، اما سیتی نپذیرفت. آنها 25 میلیون یورو برای انتقال دائمی کانسلو می خواهند.

سیتی نیز بدون موافقت خود بازیکن، کانسلو را به چند باشگاه اروپایی پیشنهاد داد و البته هنوز پاسخ مثبتی دریافت نکرده است. در واقع کانسلو همچنان منتظر انتقال جدیدی از بارسلونا است و قصد ندارد به پیشنهاد دیگری فکر کند. آنچه مشخص است این است که پپ گواردیولا دیگر روی کانسلو حساب نمی کند و مطمئنا فصل آینده در سیتی نخواهد بود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *