فقط گواردیولا می‌تواند منچستریونایتد را نجات دهد!

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

منچستریونایتد فصل گذشته عملکرد بسیار ضعیفی داشت و نتوانست نتایج مطلوبی را در رقابت های لیگ برتر انگلیس کسب کند و همین موضوع باعث شد تا متولیان این باشگاه به فکر ایجاد تغییراتی در ساختار اداری و همچنین کادر فنی این تیم باشند. همچنین با آن قرارداد می بندد. بازیکنان جدید

اما تغییرات نتوانست وضعیت شیاطین سرخ را بهبود بخشد و بحران این تیم در فصل جدید لیگ برتر انگلیس همچنان ادامه دارد و فشار بر بازیکنان، کادر فنی و همچنین مدیران فنی است تا اخراج اریک تعداد تنهاک روز به روز در حال افزایش است و ادامه کار برای آنها بسیار دشوار است.

مک کارتی که در دو فصل گذشته مربی کادر فنی یونایتد بود و در پایان فصل گذشته از این تیم جدا شد، در گفت و گو با سوپر اسپورت گفت: من فقط می‌توانم تصور کنم که اریک در این تیم چه می‌گذرد .

وقتی سخت کار می کنید انتظار دارید جواب خوبی بگیرید، اما این اتفاق نیفتاد. مردم مدام در مورد تغییر مربی صحبت می کنند و آن را بهترین راه می دانند. چه کسی جایگزین او می شود؟ هیچ مدیری بهتر از او در یونایتد وجود ندارد. مگر اینکه این باشگاه بتواند گواردیولا را جذب کند. وگرنه بعید می دانم مربی بهتری از تناهاچه داشته باشند.»

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *