فیلمی که اشک کاربران تیک‌تاک را درآورد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

بی بی سی: فیلمی در مورد مرد جوانی که از مادربزرگ در حال مرگش مراقبت می کند و به ثروت و دارایی او طمع می ورزد، که در جنوب شرقی آسیا موفقیت بزرگی داشت. واکنش های اشک آلود کاربران تیک توک به این فیلم در فضای مجازی منتشر شده است.

فیلم «چگونه وقتی مادربزرگم می‌میرد میلیونر شویم» از آوریل گذشته تاکنون در صدر جدول فروش در منطقه قرار گرفته است.

این فیلم داستان Im را روایت می کند که قصد دارد ثروت و دارایی های مادربزرگ سرطانی اش را تصاحب کند، اما هر چه بیشتر به او نزدیک می شود، انگیزه های او زیر سوال می رود.

به نظر می رسد داستان فیلم به شدت روی مخاطب تاثیر گذاشته است زیرا آنها قبل و بعد از تماشای فیلم فیلم های احساسی را منتشر می کردند.

کاربر TikTok Yan Jiyuan نوشته است: “من الان می خواهم مادربزرگم را ببوسم!” این فیلم تاثیر زیادی روی من گذاشت و یکی از دلایل تاثیرگذاری فیلم این بود که مرا به یاد رابطه من با مادربزرگم انداخت.

جوانان در فضای مجازی پست کردند که چگونه از صحنه‌هایی که مادربزرگ با درد ظاهر می‌شود و مادر و پدرش را که از درد مرده‌اند صدا می‌زند و می‌گوید: “بیا و مرا با خود ببر.”

یکی از کاربران TikTok با اشاره به این صحنه ها گفت: آنقدر گریه کردم که تمام آرایش صورتم پاک شد.

کاربر دیگری گفت: من بعد از تماشای فیلم فقط گریه کردم، مثل این است که دلت برای کسی تنگ شده که دیگر هرگز نمی توانی صدایش را در آغوش بگیری.

این فیلم با الهام از رابطه تدساپون تیپتیناکورن فیلمنامه نویس با مادربزرگش، اولین فیلم بلند کارگردان پت بونتی تیبو است. او در مصاحبه‌ای با شرکت پخش بریتانیا (بی‌بی‌سی) گفت که از استقبال شگفت‌انگیز تماشاگران از فیلم «خوشحال» است و جذابیت فیلم در ارائه ماهیت «متضاد» روابط خانوادگی است.

داستان فیلم، بخشی کمدی تاریک، بخشی احساسی و بخشی اشک‌آور، یک رابطه خانوادگی ناکارآمد را به تصویر می‌کشد که از بیماری لاعلاج یک مادربزرگ سوء استفاده می‌کند و ثروت او را ترسیم می‌کند.

نقش ام را پوتی پونگ آساراتاناکول خواننده و بازیگر جوان 24 ساله بازی می کند. مرد جوانی برای کمک و مراقبت از مادربزرگ بیمارش دانشگاه را ترک می کند.

مادربزرگ سرسخت من با بازی Usha Simkum به خوبی از نیت و نیات خانواده آگاه است، اما این چیزی از عشق و پذیرش او نسبت به فرزندانش کم نمی کند.

خانم سیمکام 78 ساله برای اولین نقشش در این فیلم مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفت. جیمز مارش، منتقد فیلم، بازی خود را «پرشور و منحصربه‌فرد» به عنوان «استاد این ماجرای خانوادگی مشکوک به اخلاق» توصیف کرد.

به غیر از او، بقیه شخصیت های فیلم چندان محبوب نیستند و آقای مارچ حتی شخصیت های دیگر فیلم را «غیرقابل توجه» توصیف می کند. با این حال به نظر می رسد ماجرای برخورد این خانواده کلاهبردار با مادربزرگ زیبا، بینندگان زیادی را جذب فیلم کرده است.

پت پونیتیپات کارگردان فیلم می گوید: ما مجذوب آنها هستیم و از آنها متنفریم، اما مجبوریم با آنها زندگی کنیم و گاهی آنها را نادیده بگیریم. شاید این فیلم نمایانگر جنبه های متنوع و چندگانه پیچیدگی هایی باشد که خانواده های پرجمعیت تجربه می کنند.

برخی از تماشاگرانی که این فیلم را تماشا کرده اند می گویند که این فیلم به آنها یادآوری می کند که زمان بیشتری را با عزیزان خود بگذرانند و گروهی دیگر می گویند که این فیلم خاطرات پدربزرگ و مادربزرگ یا پدربزرگ فوت شده آنها را زنده کرده است.

یکی دیگر از کاربران تیک توک توصیه کرد: اگر می خواهید این فیلم را تماشا کنید، چند بسته دستمال کاغذی همراه خود ببرید. در برخی از کلیپ ها کارمندان سینما را می بینیم که قبل از ورود به سالن سینما دستمال کاغذی به مخاطب می دهند.

CGS بزرگترین سالن سینما در مالزی این فیلم را به عنوان فیلمی برای همه کسانی که به یک گریه خوب نیاز دارند معرفی کرد و در اس ام فیلیپین نیز کارکنان قبل از ورود به تماشاگران دستمال کاغذی می دهند.

حجم فروش این فیلم در 14 روز اول اکران خود در سینماهای تایلند از مرز 250 میلیون بات تایلند (معادل 6.9 میلیون دلار) گذشت و به رتبه یازدهم پرفروش ترین فیلم های تایلند رسید.

این فیلم موفق‌ترین و پرفروش‌ترین فیلم آسیایی در سینماهای اندونزی و پرفروش‌ترین فیلم تایلندی در سنگاپور و مالزی شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *