قابلیت جدید اینستاگرام: برگزاری لایو فقط با اعضای کلوز فرندز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

اینستاگرام قابلیت جدیدی را برای کاربران خود معرفی کرده است که از طریق آن می‌توانند یک رویداد زنده را فقط برای لیست دوستان نزدیک خود برگزار کنند. در حال حاضر، با استفاده از این ویژگی جدید به نام «دوستان نزدیک در زنده»، تنها می‌توانید با حداکثر سه کاربر دیگر به صورت زنده فعالیت کنید.

طبق گزارش TechCrunch، اینستاگرام می‌گوید که ویژگی جدید آن می‌تواند در زمینه‌هایی مانند اشتراک‌گذاری افکارتان با دوستان، اشتراک‌گذاری میم‌ها، برنامه‌ریزی سفر و انجام تکالیف به طور همزمان مفید باشد.

اینستاگرام لایو اولین بار در سال 2016 معرفی شد، اما همیشه عمومی بوده است، به این معنی که برای همه کسانی که شما را دنبال می کنند در دسترس است. اکنون با این ویژگی جدید، کاربران اینستاگرام می توانند تصمیم بگیرند که چه کسی می تواند پخش زنده آنها را تماشا کند.

تلاش اینستاگرام برای افزایش محبوبیت قابلیت لایو

در حالی که افراد مشهور و اینفلوئنسرها معمولاً از پخش زنده برای برقراری ارتباط با طرفداران خود استفاده می کنند، احتمالاً بدشان نمی آید که زندگی آنها عمومی باشد. اما برای کاربران عادی، ممکن است متفاوت باشد، و معرفی این ویژگی جدید ممکن است افرادی را که از لایو اینستاگرام استفاده نکرده‌اند، آن را امتحان کنند.

راه اندازی این ویژگی جدید همچنین نشان می دهد که اینستاگرام به تلاش های خود برای ارائه ارتباطات خصوصی و نظارت بیشتر بر روی پلت فرم خود ادامه می دهد.

اینستاگرام اخیراً ویژگی های دیگری را آزمایش کرده است. ویژگی Folders قسمت Direct Messages یکی از این تست هاست که از طریق آن می توانید دایرکت اینستاگرام را در پنج پوشه مختلف دسته بندی کنید. این شبکه اجتماعی همچنین در حال تست روش تبلیغاتی است که بین پست ها نمایش داده می شود و قابل رد نیست!

منبع: دیجیاتو

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *