قتل جوان ۲۳ ساله در درگیری – غروب در محله‌ی خانی آباد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رکنا: ساعت 16 و 30 دقیقه – یکشنبه 16 مرداد ماه دو مغازه دار در خیابان شوکوه خانی آباد با هم درگیر شدند که پس از ضربه چاقو یکی از مغازه داران 23 ساله از ناحیه گردن مورد اصابت چاقو قرار گرفت و به شدت مجروح شد.

با گزارش این درگیری خونین به تحقیقات کلانتری 152 خانی آباد، اقدامات لازم را انجام دادند و با اعزام به محل درگیری روبروی پارک شریعتی، در تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول و قاتل دو معتاد به مواد مخدر بودند مغازه‌هایی از همین حرفه در فروش اجناس لوکس و نصب شیشه‌های اتومبیل و به دلیل اختلاف قبلی: صاحب مغازه لوکس با استفاده از چاقو یک نصاب شیشه‌های اتومبیل 23 ساله را هدف قرار داد. مقتول به بیمارستان بهار لو منتقل شد و پس از انجام اقدامات پزشکی بر روی تخت بیمارستان جان باخت.

همزمان با دستگیری قاتل که مسئولیت این قتل را برعهده مأموران پلیس قرار داد، بازپرس جنایی تهران و ماموران پایگاه دهم پلیس آگاهی پایتخت این جنایت را اعلام کردند و با دستور قاضی، قاتل دستگیر شد. به اتهام ویژه قتل پس از اعترافات اولیه برای افشای راز مرگ خود و مقتول.

با دستور بازپرس، جسد مقتول جوان از بیمارستان بهار لو به پزشکی قانونی تهران در کهریزک فرستاده شد تا علت دقیق مرگ از طریق پاتولوژی و کالبد شکافی مشخص شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *