قتل دختر ۱۳ ساله پس از فرارش از خانه برای دیدن پسر مورد علاقه‌اش

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرگزاری دانشجویان ایران: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مردی که دختر نوجوان افغانستانی را به قتل رساند، خبر داد.

سردار علی و لیبور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یک جوان تبعه افغانستانی با مراجعه به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ در حضور کارآگاهان اعلام کرد که رفته است. به همراه خانواده اش به پارکی در جنوب تهران که دختر نوجوان 13 ساله اش به بهانه خرید ناگهان پارک را ترک کرد و پیدا نشد. در این راستا تیمی از بازپرسان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از ثبت شکایت و تشکیل پرونده وارد عمل شدند و در اولین گام به استعلام پزشکی قانونی و بیمارستان های تهران پرداختند که اثری از آن مشاهده نشد. از حادثه یک دختر نوجوان پیدا شد.

وی ادامه داد: تحقیقات ادامه داشت تا اینکه چند روز بعد خانواده این دختر نوجوان به پلیس آگاهی دادند که فرزندشان پیامکی دریافت کرده بود: «همه شما را دوست دارم، نگران من نباشید به دنبال پسر مورد علاقه ام و عشق زندگی ام باشم» که شک تیم جنایی را برانگیخت. کارآگاهان جنایی دریافتند که دختر گمشده آخرین بار در بومهن دیده شده و با مردی 40 ساله دیده شده است. در این رابطه این فرد شناسایی و دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با اشاره به بازجویی از متهم دستگیر شده گفت: متهم در جلسه بازجویی با اظهارات ضد و نقیض قصد تغییر مسیر پرونده را داشت که پس از مواجهه با شواهد موجود به ارتکاب خود اعتراف کرد. جنایت است» که چند شب پیش با موتورسیکلت در حال بازگشت به منزل خود بود که متوجه درگیری و برخورد چهار زن با دختر مذکور شد، توسط این فرد آزاد شد. بعداً این مرد متوجه شد که این دختر برای دیدن پسر مورد علاقه اش به تهران آمده است اما به دلیل نداشتن آدرس مشخص نتوانسته او را پیدا کند و به همین دلیل به قصد توهین با او وارد رابطه ظاهری شده است. او این دختر

ولیبور گدرزی با بیان اینکه پس از مدتی دختر از نیت بد این مرد باخبر شد و با وی درگیر شد، گفت: با ادامه این درگیری ها مرد میانسال عصبانی شد و چوب خود را از موتور سیکلت خود برداشت و دو ضربه به او زد. گردن دختر نوجوان از این ضربات بیهوش شد و روی زمین افتاد و وقتی مرد به او نزدیک شد متوجه شد که او نفس نمی کشد. متهم دستگیر شده اعتراف کرد که پس از تایید مرگ دختر، جسد دختر را در دره مجاور پرتاب کرده و به منزل خود بازگشته است.

وی افزود: پس از اعترافات این مرد، کارآگاهان به همراه متهم به محل جنایت اعزام شدند و با بررسی های تخصصی جسد مقتول کشف شد. همچنین با شناسایی قاتل و کشف جسد، پرونده مختومه و به همراه متهم به دادسرای عمومی و انقلاب ارجاع شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *