قرارداد گندوز با پرسپولیس مشروط است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

خبرورزشی: قرارداد دروازه بان جدید پرسپولیس منوط به گذراندن معاینات پزشکی است.

از صبح دیروز و تنها چند ساعت پس از امضای قرارداد پرسپولیس با الکسی گاندوز، اخبار زیادی مبنی بر معاینه پزشکی این بازیکن و عدم شرکت وی در تست های پزشکی آیفمارک منتشر شده است. با این حال نباید فراموش کرد که پرسپولیس شرایط حساسی را پشت سر می گذارد و اتلاف وقت دغدغه اصلی این روزهای مربیان پرسپولیس است. از آنجایی که اردوی این تیم در ترکیه در حال برگزاری است و الکسی جیندوز به دلیل حضور در رقابت های بومی الجزایر در شرایط مسابقه حضور داشت، تیم پزشکی پرسپولیس معاینه کامل این بازیکن را انجام داد و پس از این معاینه جیندوز به تیم پرسپولیس پیوست. او قراردادی 3 ساله امضا کرد.

اما نکته حائز اهمیت این است که قرارداد امضا شده در ترکیه مشروط است و طبق یکی از بندهای قرارداد، در صورت شرکت گیندوز در ایفمارک و عدم موفقیت در تست های پزشکی، قرارداد این بازیکن به صورت خودکار فسخ می شود. بر این اساس، گمان می رود با بازگشت کاروان پرسپولیس به تهران، گوندوز برای معاینات پزشکی در ایومارک حاضر شود.

فراموش نکنیم که اگر گوندوز ابتدا به ایران می آمد و در معاینات پزشکی شرکت می کرد و سپس برای حضور در اردو به ترکیه می رفت، به دلیل حضور در اردو و ارتباطش چند روزی در اردو غیبت می کرد. خط دفاعی گوندوز به ترکیه رفت و قرار شد پس از بازگشت به تهران برای معاینات پزشکی در IFMARK.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *