قرارداد یک ساله پرسپولیس با شماره هشت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ورزش سوم: باشگاه پرسپولیس با مدافع خود برای ادامه همکاری به توافق رسید.

فعالیت نقل و انتقالاتی سرخپوشان از امروز به طور رسمی آغاز شد و پس از دومین جلسه با مرتضی پورعلی گنجی برای تمدید قرارداد، باشگاه پرسپولیس با این مدافع باتجربه به توافق نهایی رسید و اولین قرارداد را با او تمدید کرد.

مرتضی پورعلی گنجی آخرین پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس را برای تمدید قرارداد پذیرفته بود اما عدم دریافت مطالبات وی در دو فصل گذشته باعث شد ادامه روند همکاری و امضای قرارداد جدید با مشکلاتی مواجه شود. تا زمانی که مدافع تیم ملی ایران در دو جام حذفی شد و دنیای گذشته در بین صاحبان سرخپوشان ماندگار شد.

این مدافع 32 ساله که در اولین سال حضورش در پرسپولیس 25 بازی انجام داد و نقش مهمی در قهرمانی تیمش داشت، فصل گذشته اگرچه بار دیگر جام را بالای سر برد اما به دلیل مصدومیت نتوانست بیش از 5 بازی انجام دهد. رباط صلیبی پاره شده بود و بار باید به میدان می رفت اما اکنون آماده بازگشت به میادین و درخشش در فصل جدید است.

در دیدار فینال مسابقات چهارساله اردن مقابل قطر که یکی از بازیکنان باثبات ایران بود، پور الگانجی در ابتدای نیمه دوم دچار مصدومیت شد و به همین دلیل از 4 مهرماه نتوانست به میدان برود. ، 1402. قرارداد او برای بازی مجدد در فصل جدید با پیراهن قرمز خواهد بود.

باشگاه پرسپولیس اولین فعالیت نقل و انتقالاتی خود را با تمدید قرارداد بور الگنجی و تمدید قرارداد این بازیکن انجام داد و حالا به دنبال حفظ سایر مهره های کلیدی خود خواهد بود تا بتواند از عنوان قهرمانی دفاع کند و تیمی قدرتمند برای حضور در مسابقات بسازد. لیگ نخبگان آسیا

پورعلی کنجی در حالی قرارداد خود را با باشگاه پرسپولیس تمدید کرد که دو پیشنهاد جالب داخلی و خارجی دریافت کرده بود اما با دریافت نیازمندی های دو فصل گذشته تصمیم گرفت به کار خود با سرخ بوکان ادامه دهد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *