قرعه‌کشی ایران‌خودرو به هفته آینده موکول شد / ۹ شهریور پایان تعیین روش فروش

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: با توجه به مهلت شش روزه ای که برای شرکت کنندگان در طرح اخیر ایران خودرو برای انتخاب نوع طرح فروش در نظر گرفته شده است، طبیعی است که تا پایان این مهلت و انتخاب نوع طرح از سوی مشتریان، قرعه کشی امکان پذیر نخواهد بود. بنابراین قرعه کشی این طرح برای تعیین مشتریان نهایی به هفته آینده موکول می شود.

گروه صنعتی ایران خودرو از روز یکشنبه (4 شهریور ماه) این امکان را برای مشتریانی که در جدیدترین طرح این شرکت ثبت نام کرده اند، این امکان را فراهم کرده است تا با مراجعه به سامانه اینترنتی ایران خودرو، نوع طرح فروش (فوق فروش یا پیش فروش) مورد نظر خود را انتخاب کنند. سایت فروش برای انتخاب

با توجه به تایید سازمان کل بازرسی کل کشور مبنی بر برخی ابهامات و مشکلات مطرح شده و به منظور بهره مندی از تسهیلات جدید معرفی شده توسط سامانه و موارد تکمیلی، خودروساز مهلت شش روزه دارد تا روش کار را مشخص کند. فروش که بر اساس آن متقاضیان از یکشنبه 13 شهریور لغایت جمعه 9 شهریور در حال بررسی هستند.

بر اساس این امکان، علاوه بر گزینه ای به نام «روش فروش»، اقلام جدیدی در سامانه ثبت سفارش خرید (اولویت بندی) ایجاد و کد دسته کالا، مشخصات فنی و قیمت ماه جاری (شهریور) به سامانه اضافه شد. .

متقاضیان در اولویت بندی روش فروش انتخابی خود شرکت خواهند کرد، اما متقاضیانی که در مهلت مقرر در مورد روش فروش تصمیم نگیرند (به دلخواه اکثر متقاضیان) به طور پیش فرض در دسته متقاضیان طرح فروش استثنایی قرار می گیرند. آنها در این دسته در اولویت هستند.

همچنین در این زمان پس از بررسی قیمت محصولات، در صورت تمایل مشتریان به تعویض خودرو، با لغو درخواست هر ردیف و سپس انتخاب خودروی جدید در سامانه، این امکان فراهم است.

قرعه کشی ایران خودرو به هفته آینده موکول شد

قرعه کشی اولویت دار که قرار بود 48 ساعت کاری پس از پایان مهلت ثبت نام انجام شود، در روز جاری برگزار می شود، بر اساس این فرصت برای انتخاب طرح فروش و تغییر محصول انتخابی مشتری (در صورت تمایل)، قرعه کشی می شود. همچنین پس از پایان این مهلت، فینال که روز جمعه خواهد بود، به تعویق افتاد. زیرا در واقع قرعه کشی اولویت در طرح فوق فروش باید بین متقاضیان این طرح و قرعه کشی اولویت پیش فروش نیز بین متقاضیان همان طرح انجام شود؛ علاوه بر این، برخی ممکن است ترجیحات خود را تغییر دهند.

لازم به ذکر است موعد تحویل محصولات عرضه شده در نیمه دوم سال 1403 هجری قمری خواهد بود که در روش فروش استثنایی 90 روز پس از واریز وجه و انعقاد قرارداد با شرکت ایران خودرو و در پیش از آن می باشد. -روش فروش با توجه به نوع محصول انتخابی و اولویت اخذ شده توسط متقاضی در قرعه کشی اولویت دار که چهار تا شش ماه پس از واریز مبلغ و انعقاد قرارداد می باشد.

همچنین شایان ذکر است که اگرچه تصمیم گرفته شد وجوه بلوکه شده مشتریان پس از انجام مراحل قرعه کشی اولویت دار آزاد شود، اما به دلیل تاخیر در قرعه کشی طبق وعده اولیه، وجوه مسدود شده مشتریان از روز دوشنبه (14 شهریور) رفع مسدودی شده است. بانک‌های عامل موظف شده‌اند از طریق پیامک به صاحب حساب اطلاع داده و حساب وی را رفع انسداد کنند (بدون مراجعه حضوری به متقاضی یا ثبت درخواست).

اگرچه دیروز برخی از بانک ها در این راستا اقدام نکردند و در این زمینه با تأخیر اقدام کردند، اما بالاخره – (سه شنبه) این مشکل برطرف شد و وجوه مشتریان آزاد و قابل برداشت شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *