قرعه‌کشی روزانه‌ی ۹۰۰ میلیونی بلو همچنان ادامه دارد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

به گزارش روابط عمومی بانک آبی، در جدیدترین کمپین آبی که از 26 مهرماه آغاز شده و تا 9 مهر ادامه دارد، روزانه 30 میلیون تومان به 30 نفر تعلق می گیرد. در این مدت هرکسی که موجودی حسابش حداقل به سه میلیون تومان برسد در قرعه کشی شرکت می کند و هر سه میلیون تومان یک امتیاز یعنی یک شانس در قرعه کشی به او تعلق می گیرد. هرچه موجودی حساب بیشتر باشد، امتیاز و شانس شرکت در قرعه کشی بیشتر می شود. برای اطلاع از امتیاز خود، می توانید به بخش Blocklab برنامه بروید. دارندگان حساب Bluejunior همچنین می توانند با پشتیبانی تماس بگیرند و در مورد نتایج خود اطلاعات کسب کنند.

در این کمپین 14 روزه تمامی کسانی که اکانت بلو و بلو جونیور دارند به شرط داشتن حداقل سه میلیون تومان در حساب خود در این قرعه کشی شرکت خواهند کرد. فرقی نمی کند پول شما در حساب اصلی باشد یا در صندوق. این سه میلیون تومان کل موجودی حساب و وجوه اصلی شماست.

در پایان هر روز امتیاز کاربران محاسبه و قرعه کشی انجام می شود و ساعت 11 صبح فردا جایزه برندگان به حساب آنها واریز می شود و اسامی آنها در اینجا و صفحه اینستاگرام آبی اعلام می شود.

نکته جالب این است که مهم نیست هر کاربر چه زمانی حساب باز کرده است. زمانی که موجودی حساب در پایان روز به حداقل 3 میلیون تومان رسید، وارد قرعه کشی می شوید.

فراموش نکنید که هر کاربر به ازای هر امتیاز یک شانس برای شرکت در قرعه کشی آبی روزانه دارد و می تواند یکی از 30 برنده باشد و این روند روزانه تا پایان 30 اکتبر تکرار می شود.

برای شرکت در قرعه کشی فقط کافی است حساب آبی یا آبی جونیور داشته باشید یا در این اپلیکیشن ها حساب باز کنید و سه میلیون تومان در حساب خود داشته باشید.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *