قطعی: جانشین رامین رضاییان مشخص شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

صالح حردانی که قرارداد دو و نیم ساله اش با استقلال به پایان رسیده بود و دوباره تمدید نشد، شرایط مناسبی برای ادامه همکاری با آبی ها پیدا نکرد و تصمیم گرفت برای بررسی پیشنهاد سپاهان و جذب او، جدا شود. رسما به این سمت بروید

پس از جدایی رامین رضاییان، باشگاه سپاهان در تلاش بود تا یک بازیکن کلیدی را جایگزین او کند تا حضوری پرقدرت در جدیدترین و مهمترین فصل پلی آف لیگ نخبگان آسیا داشته باشد.

صالح حردانی که دو سال و نیم پیش از فولاد خوزستان به استقلال پیوست، فصل گذشته قبل از مصدومیت کوین یاماگا فرصت زیادی به دست نیاورد اما در بازی برگشت در جمع آبی پوشان حضور داشت و عملکرد خوبی برای حضور در ترکیب ملی داشت. فهرست و ترکیب تیم برای رسیدن به مرحله مقدماتی جام جهانی 2026.

2054983

حردانی طی یک سال گذشته در چهار بازی برای تیم ملی ایران مقابل آنگولا، ترکمنستان، هنگ کنگ و ازبکستان حضور داشت و حالا به عنوان ستاره ملی پوش آبی ها راهی سپاهان شده است.

باشگاه سپاهان که در نقل و انتقالات تابستانی فعالیت خوبی داشت و با بازیکنانی چون مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، جواد آقای پور و محمدامین هضباوی به خدمت گرفت، رسما با صالح حردانی قرارداد بست.

سپاهان در نقل و انتقالات رامین رضاییان و میلاد زکی پور مدافعان راست و چپ خود را از دست داده بود که صالح حردانی را جایگزین رامین کرد تا این بازیکن در بازی بعدی لیگ برتر آسیا مقابل شباب الاهلی به میدان برود. امارات

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *