قیمت بیت‌کوین به کمترین حد در ۲ ماه اخیر رسید

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

زومیت: پس از یک ماه کاهش مداوم، ارزش بیت کوین امروز، 14 جولای 1403، به پایین ترین سطح خود در دو ماه گذشته رسید. گفته می شود این کاهش تحت تاثیر انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده و گزارش های مربوط به عرضه بیت کوین از طریق یک صرافی ورشکسته در توکیو

قیمت بیت کوین بیش از 2 درصد کاهش یافت و به 57843 دلار رسید که پایین ترین قیمت از 2 می (13 می 1403 هجری قمری) بود و تنها در این هفته بیش از 6 درصد از ارزش خود را از دست داد.

به گزارش رویترز، پادشاه ارزهای دیجیتال در ماه‌های اخیر تحت فشار بوده است و روند نزولی آن پس از اولین مناظره انتخاباتی جو بایدن و دونالد ترامپ، نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکا، شتاب گرفت، زیرا این دو شخصیت دیدگاه‌های متفاوتی درباره ارزهای دیجیتال دارند.

پس از راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) در ایالات متحده، بیت‌کوین شروع قدرتمندی در سال داشته است و در اواسط ماه مارس به رکورد ۷۳۸۰۳ دلار رسید و سرمایه‌گذاران به این فضا هجوم آوردند. با این حال، این روند صعودی متوقف شد و ارزش بیت کوین از آن زمان تا کنون بیش از 21 درصد کاهش یافته است.

تحلیلگران می گویند که فضای سیاسی متشنج، همراه با انتخابات جاری در فرانسه و بریتانیا، همراه با تغییر سرنوشت کمپین انتخاباتی ایالات متحده، منجر به کاهش ریسک برای برخی سرمایه گذاران شده است. تحلیلگران همچنین نگران بازپرداخت بدهی به طلبکاران جبل ورشکسته هستند. Gox خاطرنشان می کند که این امر می تواند باعث شود که قیمت بیت کوین بیشتر کاهش یابد زیرا طلبکاران می توانند دارایی های خود را بازاریابی کنند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *