قیمت خانه در افسریه / رهن ۱۰۰ میلیون تومانی برای اجاره یک سوئیت ۱۸ متری

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تجارت نیوز: افسریه یکی از محله های مشترک منطقه 14 و 15 تهران است که هر ساله خریداران و اجاره نشینان زیادی را برای خرید خانه در پایتخت به سوی خود می کشاند. اما اکنون متقاضیان برای خرید و اجاره خانه در محله افسریه چه بودجه ای را باید در نظر داشته باشند؟

افسریه محله ای در جنوب شرقی تهران است و بر اساس تقسیم بندی ها یکی از محله های چهاردهم و پانزدهم تهران محسوب می شود. براساس آخرین گزارش بازار مسکن بانک مرکزی تهران، متوسط ​​قیمت مسکن در متراژ 14 متری 69 میلیون تومان و در متراژ 15 متری 50 میلیون و 500 هزار تومان است.

قیمت خانه در افسریه

قیمت خانه در افسریه/رهن 100 میلیون تومان اجاره سوئیت 18 متری

با بررسی آگهی های فروش مسکن در محله افسریه مشخص می شود که می توانید با قیمت کمتر از دو میلیارد تومان آپارتمان متراژ در این محله خریداری کنید. به عنوان مثال اکنون آپارتمانی به متراژ 30 متر مربع در منطقه الفخارنیه، ساخت سال 1386، یک میلیارد و 850 میلیون تومان قیمت دارد.

بودجه 2 تا 4 میلیارد تومانی آپارتمان هایی با متراژ 45 تا 70 متر مربع را در سبد خرید متقاضیان قرار می دهد. حالا صاحب یک آپارتمان 48 متری در خیابان صیحات، آپارتمان 18 ساله خود را دو میلیارد و 300 میلیون تومان قیمت گذاری کرده است. قیمت آپارتمان نوساز به متراژ 70 متر در خیابان الفخرنیه چهار میلیارد تومان تعیین شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *