قیمت خانه در یزد / برای خرید آپارتمان ۹۰ متری در یزد چقدر باید هزینه کرد؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تجارت نیوز: قیمت مسکن و اجاره بها 60 درصد از تورم استانداری یزد را تشکیل می دهد. این بیانیه نشان از رشد چشمگیر هزینه مسکن در این استان دارد. آگهی های فروش خانه در یزد نیز نشان می دهد که ساکنان این شهر برای خرید خانه ای به متراژ 55 متر باید یک میلیارد و 400 میلیون تومان بودجه داشته باشند.

با بررسی آگهی های مربوط به فروش مسکن در یزد به نظر می رسد با بودجه ای کمتر از دو میلیارد تومان می توان آپارتمان های کوچکی را در این شهر خریداری کرد.

به عنوان مثال قیمت یک واحد آپارتمان 55 متری در آزادشهر ساخت سال 1384 یک میلیارد و 400 میلیون تومان است. همچنین یک دستگاه آپارتمان در محله صفایا با متراژ 68 متر با قدمت 13 ساله به قیمت یک میلیارد و 570 میلیون تومان رسید.

بودجه بین دو تا سه میلیارد تومان به متقاضیان امکان خرید آپارتمان با متراژ بیشتر و طول عمر کمتر را می دهد. اکنون صاحب یک آپارتمان 85 متری در خیابان بهانر، واحد سه ساله خود را 2.2 میلیارد تومان قیمت گذاری کرده است.

بودجه بین 1 میلیارد و 500 میلیون تا 4 میلیارد تومان آپارتمان های نوساز با متراژهای بین 90 تا 100 متر مربع را در سبد خرید متقاضیان قرار می دهد. همچنین اگر بودجه خریداران بالاتر از هفت میلیارد تومان باشد، آپارتمان های نوساز با متراژ بیش از 130 متر جزو گزینه های آنهاست.

قیمت مسکن در سال های اخیر در سراسر کشور افزایش قابل توجهی داشته است. یزد نیز به عنوان یکی از پایتخت ها از این قاعده مستثنی نیست.

مهران فاطمی استاندار یزد گفت: 60 درصد تورم بالای استان مربوط به اجاره بها و قیمت مسکن است. اما اکنون برای خرید مسکن در یزد چقدر باید هزینه کرد؟

قیمت خانه در یزد / برای خرید آپارتمان 90 متری در یزد چقدر باید هزینه کرد؟

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *