قیمت ری‌را از سوی ایران‌خودرو اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایران خودرو پس از رونمایی اولیه از کراس اوور جدید و ملی خود در تیرماه 1403، اکنون قیمت ررا را اعلام کرده است. بر اساس اعلام ایران خودرو، قیمت سازمان تنظیم مقررات و اوراق بهادار برای مصرف کننده نهایی معادل یک میلیارد و 270 میلیون تومان است. با اعلام این قیمت، ریرا به گران ترین محصول داخلی در سبد ایران خودرو تبدیل می شود. Rayra تا کنون قیمتی کمتر از بسیاری از رقبای جدی و مونتاژ شده خود دارد.

جدول مقایسه قیمت رایا با سایر رقبا:

قیمت ریرا توسط ایران خودرو اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

اکو ریرا جایگزین پژو 2008 در محدوده محصولات ایران خودرو می شود. بنابراین پس از تارا، ررا دومین محصول ایران خودرو پس از تحریم ها خواهد بود. Eco Riera از اصول طراحی فعلی پیروی می کند و ظاهر آن بسیار شبیه کراس اوورهای محبوب بازار مانند هیوندای سانتافه است.

در بخش فنی، Eco Rira از موتور توربوشارژ EF7 استفاده می کند. موتور 1.7 لیتری توربوشارژر این خودرو حداکثر قدرت 160 اسب بخار و 240 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. گیربکس شش سرعته اتوماتیک با توربوشارژر دنا پلاس و تارا اتوماتیک نیز وظیفه انتقال نیرو را در این خودرو بر عهده دارند. ریرا یک کراس اوور شهری تک چرخ است، بنابراین رفتار رانندگی آن شبیه پژو 2008 یا سیتروئن C3 است. مشخصات فنی این خودرو نیز مشابه توربوشارژر آپشنال دنا پلاس و دنا پلاس جوانان است، بنابراین مشکلات دسترسی به خدمات فنی و قطعات یدکی این خودرو کمتر دیده می شود.

تجهیزات Reira شامل شش کیسه هوا، کنترل پایداری و کنترل کشش، سنسورهای نور و باران، سانروف و سقف پانوراما، فرمان برقی، سیستم چندرسانه‌ای با صفحه نمایش، رادار نقطه کور، سیستم ورود و استارت بدون کلید و سیستم نظارت بر فشار.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *