قیمت سورن پلاس دوگانه اعلام شد [تیر ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت ایران خودرو با ارسال دعوتنامه تکمیل پرداخت برای متقاضیان، قیمت سورین پلاس دوبل تیر ماه را یک میلیون و 403 میلیون و 500 میلیون و 302 هزار تومان اعلام کرد. اعلام این قیمت برای متقاضیان خرید سورین پلاس از سامانه یکپارچه با اولویت زمستان 1402 هجری شمسی در نظر گرفته شده است. بنابراین متقاضیان برای تکمیل پرداخت و تکمیل خرید خودروی خود نیاز به پرداخت نیم میلیارد تومان خواهند داشت.

نگاهی به مشخصات دوگانه سوز سورین پلاس

برخلاف نسل فعلی سورن پلاس دو خودرو، این خودرو دارای موتور EF7 در زیر کاپوت است. بنابراین خرید این خودرو برای علاقه مندان به موتور EF7 راضی کننده خواهد بود. حداکثر بازده موتور EF7 در حالت بنزینی 113 اسب بخار و 153 نیوتن متر گشتاور خواهد بود. با جایگزینی گاز طبیعی با بنزین، قدرت به 97 اسب بخار و گشتاور به 136 نیوتون متر کاهش می یابد. سورن پلاس دوگانه سوز برای اولین بار در سال 2019 به بازار عرضه شد که از آن زمان تاکنون ایران خودرو این خودرو را در بازه های زمانی مختلف عرضه کرده است. طبیعتا فرآیند تولید دوگانه سوز سورن پلاس به صورت مرحله ای انجام شد.

یک گیربکس 5 سرعته دستی مانند سایر مدل های معمولی سمند، سورن و داینا وظیفه انتقال نیرو را در سورن پلاس دوگانه سوز بر عهده دارد. شتاب رسمی صفر تا درصد برای این خودرو 13 ثانیه است. میزان مصرف سوخت آن 7.5 لیتر در صد کیلومتر است و حداکثر سرعت این خودرو 190 کیلومتر در ساعت است. حجم محفظه بار در نسخه های معمولی سمند و سورین حدود 500 لیتر است در حالی که حجم نسخه های دوگانه سوز به 350 لیتر می رسد. از این فضا 100 لیتر به کپسول گاز و 50 لیتر دیگر به اتصالات کپسول گاز اختصاص دارد.

امکانات و تجهیزات

نسخه های جدید دوگانه سوز سورن پلاس با استاندارد 85 مجهز شده اند. از این رو تجهیزاتی مانند سیستم کنترل کشش (TCS)، کنترل پایداری (ESC)، کمک ترمز هیدرولیک (HBA)، کمک استارت در سربالایی (HSA)، سنسور فشار تایر (TPMS) و نشانگر تعویض دنده (GSI) به آنها. . سنسور معکوس، چراغ‌های روز، چراغ عقب، کنترل‌های فرمان، کامپیوتر سفر، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، تنظیم برقی در 6 جهت برای صندلی راننده و تنظیم برق 4 جهت برای سرنشین جلو، ایزوفیکس، آینه‌های جانبی برقی تاشو، تنظیم برقی برای آینه های جانبی مانند آن

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *