قیمت لاماری ایما هیبرید در شرایط فروش جدید این خودرو افزایش یافت [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت آریان موتور در شهریور 1403 هجری قمری قیمت Lamarre Emma Hybrid را افزایش داد و شرایط فروش این خودرو را به متقاضیان اعلام کرد. قیمت این خودرو هم اکنون حدود 2 میلیارد تومان است و قیمت آن نسبت به دوره قبل حدود 130 میلیون تومان افزایش یافته است. لاماری ایما هیبریدی برخلاف نسخه تنفس طبیعی خود به عنوان خودروی وارداتی عرضه می شود.

قیمت Mary Emma Hybrid در سپتامبر 1403 هجری قمری افزایش یافت:

قیمت لاماری ایما هیبریدی در شرایط فروش جدید این خودرو افزایش یافته است [شهریور ۱۴۰۳]

طبق جدول فوق قیمت این خودرو 132 میلیون تومان افزایش یافت. لاماری ایما هیبریدی در بازار ایران با تیگو 7 پرو ای پلاس رقابت می کند. مدیران خودرو قیمت تیگو 7 پرو ای پلاس را یک میلیارد و 976 میلیون تومان اعلام کردند.

شرایط فروش شرکت آریان موتور برای Ima HEV سپتامبر 1403:

قیمت لاماری ایما هیبریدی در شرایط فروش جدید این خودرو افزایش یافته است [شهریور ۱۴۰۳]

نگاهی به Lamari Emma HEV بیندازید

Lamari Emma HEV یک خودروی هیبریدی معمولی است که در آن موتور احتراق داخلی نقش موتور اصلی را بازی می کند و توسط موتور الکتریکی کمک می کند. البته در ترافیک شهری موتور الکتریکی وظیفه راندن خودرو را بر عهده خواهد داشت. پیشرانه Lamari Ima HEV از ترکیب یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ درون سوز و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. حداکثر بازده این موتور 174 اسب بخار و 300 نیوتن متر گشتاور است. گیربکس خودروهای هیبریدی که DHT نام دارد وظیفه انتقال نیرو را در این خودرو بر عهده دارد. مصرف کل سوخت Lamari Ima HEV 4.7 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

تجهیزات لمینیت HEV Ima شامل:

صندلی های جلو برقی با گرمکن و کولر، ترمز دستی برقی، فرمان برقی، سقف پانوراما، دوربین دنده عقب و دوربین 360 درجه، صندوق عقب برقی، 6 ایربگ، سیستم کمکی شروع به حرکت در سربالایی و کنترل سرعت در سراشیبی.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *