قیمت هوندا ens۱ برای مشتریان مشخص شد [شهریور ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

هوندا ens1 یکی از خودروهای کراس اوور جدید وارداتی در بازار ایران است و در واقع نسخه الکتریکی هوندا وزل است. البته باید اشاره کنیم که این خودرو با نام هوندا HR-V نیز شناخته می شود. معین خودرو واردکننده این کراس اوور قیمت هوندا ens1 را برای مشتریان نهایی اعلام کرده است. این خودرو 2 میلیارد و 489 میلیون تومان به فروش می رسد. البته شرکت دیگری به نام اروین خودرو نیز وجود دارد که به عنوان واردکننده هوندا ens1 نیز شناخته می شود.

هوندا Ens1 برای اولین بار در نمایشگاه خودروی تهران در سال 1402 به مشتریان ایرانی معرفی شد، همانطور که گفته شد دو شرکت معین خودرو و اروین خودرو همزمان به فکر واردات این کراس اوور به بازار ایران بودند. طبیعتا علاوه بر نسخه برقی، نسخه احتراق داخلی این خودرو یعنی هوندا وزل نیز در لیست خودروهای وارداتی به کشورمان قرار دارد.

هوندا ens1 از یک موتور الکتریکی با 201 اسب بخار قدرت و 310 نیوتن متر گشتاور بهره می برد. سیستم انتقال قدرت تک سرعته در این خودرو قدرت و گشتاور را به دیفرانسیل جلو منتقل می کند. باتری هوندا ens1 دارای ظرفیت 68.8 کیلووات ساعت است. با یک بار شارژ این باتری ها می توانید مسافت 510 کیلومتری را به صورت ایده آل طی کنید. شارژ سریع این باتری ها از 20 درصد تا 80 درصد حدود 40 دقیقه طول می کشد، اما برای شارژ کامل آنها با برق شهری به 9.5 ساعت زمان نیاز دارید.

برای پرداخت هزینه هوندا Ens1، مشتریان از ویژگی های زیر برخوردار می شوند:

ترمز دستی برقی، کنترل ترمز در پیچ، پارک خودکار، حالت های مختلف رانندگی، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، سنسور پارک جلو و عقب، رادار حفظ خطوط، دوربین عقب و دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی، نگه داشتن خودکار، ریموت سقف شیشه ای کنترل خودرو با تلفن همراه، صندلی راننده برقی، 6 ایربگ، شارژر بی سیم تلفن همراه، سیستم تشخیص خستگی راننده و پلاک خوان رادار.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *