قیمت کیا K۵ از سوی کوشاخودرو اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

وشاخودرو واردکننده خودروهای کیا به ایران قیمت کیا K5 مرداد ماه 1403 را اعلام کرد که پس از اعلام نتایج ثبت نام خودروهای وارداتی در مراحل شانزدهم و هفدهم، اکنون کوشا خودرو قیمت کیا را اعلام کرده است. K5 برای متقاضیان خرید این خودرو در قالب یک سیستم یکپارچه. به گزارش کوشا خودرو، قیمت تمام شده کیا K5 اکنون حدود 2.8 میلیارد تومان است. این قیمت رقم نهایی بوده و مبنای محاسبه تسویه حساب مصرف کننده می باشد. قیمت کیا K5 در بازار آزاد حدود 4.4 میلیارد تومان است.

تغییرات قیمت کیا K5 مرداد 1403:

قیمت کیا K5 توسط کوشا خودرو اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، قیمت کیا K5 نسبت به دوره قبل حدود 300 میلیون تومان افزایش یافت. طبیعتا رسانه های داخلی معتقدند این مبلغ قیمت نسخه جدید کیا K5 است. کیا K5 برای اولین بار در ایران با موتور 2 لیتری رونمایی شد و پس از مدتی کوشا خودرو تصمیم خود را برای عرضه نسخه توربو کیا K5 اعلام کرد.

قیمت کیا K5

نسخه توربوشارژ کیا K5 از موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ استفاده می کند. حداکثر بازده این موتور 167 اسب بخار و 253 نیوتن متر گشتاور است. یک گیربکس هفت سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال نیرو را در این خودرو بر عهده دارد. اولین مدل کیا K5 نیز با موتور 2 لیتری تنفس طبیعی وارد بازار ما شد. حداکثر بازده این موتور 150 اسب بخار قدرت و 196 نیوتن متر گشتاور است. نسخه های 2 لیتری از یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک معمولی برای انتقال نیرو استفاده می کنند.

تجهیزات استاندارد سدان وارداتی کوشا خودرو شامل:

6 ایربگ، رادار نقطه کور، کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، کمک حفظ بین خطوط، نوربالای خودکار، سیستم تهویه دو منطقه ای، سیستم ورود و استارت بدون کلید با کنترل از راه دور، سیستم چندرسانه ای با صفحه نمایش 8 اینچی با اندروید اتو، اپل CarPlay، سنسور پارک و دوربین عقب.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *