لیست قیمت محصولات بهمن موتور منتشر شد [مهر ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

پیش از پایان ماه مهر 1403 هجری قمری، شرکت بهمن موتور جدول قیمت خودروهای خود را منتشر کرد. در لیست قیمت محصولات بهمن موتور مهر ماه 1403 هجری شمسی کلیه خودروهای سواری متعلق به این شرکت موجود است. در لیست جدید برخی از خودروهای این شرکت شاهد افزایش قیمت قابل توجهی بوده اند در حالی که افزایش قیمت سایر محصولات کمتر بوده است.

لیست قیمت محصولات بهمن موتور مهر 1403:

لیست قیمت محصولات بهمن موتور منتشر شد [مهر ۱۴۰۳]

همانطور که در جدول بالا مشاهده می کنید، فیدلیتی پرایم هفت نفره با بیش از 119 میلیون تومان افزایش قیمت، جایگاه اول را به خود اختصاص داده است. در رتبه دوم نسخه پنج نفره این خودرو قرار دارد که 106 میلیون تومان گران شده است. در مجموع می توان گفت در جدول جدید اعلام شده از سوی گروه بهمن، فیدلیتی پرایم رکورد افزایش قیمت را به دست آورد. اختلاف قیمت فیدلیتی پرایم پنج و هفت نفره کمتر از 20 میلیون تومان است; بنابراین تیپ هفت نفره همچنان برای مشتریان ارزش خرید دارد.

در لیست قیمت محصولات بهمن موتور پس از فیدلیتی پرایم، نوع دیگری از این خودرو یعنی فیدلیتی پرستیژ بیشترین افزایش قیمت را به خود اختصاص داد. نسخه هفت نفره این خودرو حدود 95 میلیون تومان گرانتر از قبل به فروش می رسد اما افزایش قیمت برای نسخه پنج نفره به 65 میلیون تومان می رسد. در حال حاضر تفاوت قیمت در مدل های پنج و هفت نفره فیدلیتی پرستیژ حدود 50 تومان است. این تفاوت بسیار در قیمت فقط برای دو صندلی اضافی غیر منطقی به نظر می رسد. بنابراین می توان گفت نسخه پنج نفره Fidelity Prestige ارزش خرید بیشتری نسبت به نسخه هفت نفره آن دارد.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *