لیست قیمت محصولات نیکران موتور اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

شرکت خودروسازی نیکران لیست قیمت انواع محصولات خود را برای مرداد ماه 1403 هجری شمسی اعلام کرد. قیمت ده محصول در لیست قیمت محصولات نیکران موتور مرداد ماه 1403 هجری شمسی اعلام شد که در جدول زیر مشاهده می کنید. اکثر موتورهای این لیست قیمت از محصولات برند بنلی هستند. البته چند مدل دیگر نیز در این لیست به چشم می خورد.

لیست قیمت محصولات نیکران موتور مرداد ماه 1403 هجری شمسی:

لیست قیمت محصولات نیکران موتور اعلام شد [مرداد ۱۴۰۳]

در حال حاضر گران ترین محصول نیکران موتور، موتورسیکلت بنلی TNT 249S است. Benelli TNT 249S در دسته موتور سیکلت قرار می گیرد. همانطور که از نام این محصول پیداست، حجم موتور این موتورسیکلت 249 سی سی است. این موتور دو سیلندر هشت سوپاپ و آب خنک می باشد. حداکثر بازده موتور موتورسیکلت Benelli TNT 249S 31.5 اسب بخار و 21.2 نیوتن متر گشتاور است. یک گیربکس شش سرعته نیز وظیفه انتقال نیرو را در این موتورسیکلت بر عهده دارد. سیستم تعلیق جلوی این موتورسیکلت تلسکوپی و مونوشوک است. دو ترمز دیسکی در جلو و یک ترمز دیسکی در عقب وظیفه کنترل سرعت این موتور را بر عهده دارند.

از سوی دیگر بنلی TNT 15 ارزان ترین موتورسیکلت نیکران موتور پاسارگاد است. این موتورسیکلت مجهز به موتور تک سیلندر 148 سی سی هوا خنک بود. حداکثر بازده این موتور 12 اسب بخار و 11 نیوتن متر گشتاور است. یک گیربکس شش سرعته نیز وظیفه انتقال نیرو را در این موتورسیکلت بر عهده دارد. Benelli TNT15 در دسته موتورهای ورزشی خیابانی قرار دارد.

موتورسیکلت میان رده فعلی نیکران، پاسارگاد بنلی TNT 180S است. نیروی این موتورسیکلت را یک موتور تک سیلندر چهار سوپاپ آب خنک تامین می کند. حجم این موتور 175 سی سی است و حداکثر بازده این موتور 17.8 اسب بخار و 14 نیوتن متر گشتاور است. Benelli TNT 180S در دسته موتورسیکلت های نیکاد قرار می گیرد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *