مایکروسافت ۶۵۰ کارمند ایکس باکس را اخراج کرد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیجیاتو: مایکروسافت حدود 650 کارمند را از بخش بازی خود اخراج کرده است. این شرکت قبلاً 1900 کارمند اکتیویژن بلیزارد و ایکس باکس را اخراج کرده و چندین استودیو خود از جمله توسعه دهنده Redfall، Arkane Austin را تعطیل کرده است.

به گزارش The Verge، فیل اسپنسر، رئیس ایکس باکس، این خبر را در یک یادداشت داخلی به کارمندان اعلام کرد. طبق یادداشت اسپنسر، اخراج‌ها به معامله اکتیویژن بلیزارد مرتبط است. رئیس Xbox همچنین خاطرنشان کرد که “هیچ بازی، سخت افزار یا تجربه ای لغو نخواهد شد” و هیچ استودیو دیگری تعطیل نخواهد شد.

اسپنسر گفت: “به عنوان بخشی از همسویی ساختار تیم خود پس از کسب و مدیریت کسب و کارمان، ما تصمیم گرفته ایم که تقریباً 650 نقش (عمدتاً شرکتی و پشتیبانی) را از Microsoft Gaming حذف کنیم تا کسب و کار خود را برای موفقیت بلندمدت دوباره تنظیم کنیم.”

رئیس Xbox تغییرات جدید را توضیح می دهد

در این یادداشت آمده است: «با این تغییرات، تیم‌ها، منابع و منابع شرکتی و پشتیبانی ما برای رشد پایدار در آینده هماهنگ شده‌اند و می‌توانند بهتر از تیم‌های استودیویی و واحدهای تجاری ما با نرم‌افزار و منابع خود حمایت کنند.» به طور جداگانه، پیامدهایی برای تیم‌های دیگر در اولویت‌بندی، اجرا و مدیریت چرخه حیات بازی وجود خواهد داشت. “هیچ بازی، دستگاه یا تجربه ای لغو نخواهد شد و هیچ استودیویی به عنوان بخشی از تغییرات – تعطیل نخواهد شد.”

خرید 68.7 میلیارد دلاری اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت در ماه اکتبر پس از ماه ها درگیری حقوقی با قانونگذاران در بریتانیا و ایالات متحده تکمیل شد.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *