محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در جاده‌های کشور

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: پلیس راهنمایی و رانندگی الفرجه در اطلاعیه ای از محدودیت تردد وسایل نقلیه در جاده ها و محورهای مواصلاتی در روزهای پایانی هفته خبر داد و همچنین از ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه سنگین در محورهای شمالی خبر داد.

پلیس راهنمایی و رانندگی الفرجه در اطلاعیه ای از اعمال محدودیت برای تردد وسایل نقلیه در جاده ها و محورهای مواصلاتی در تعطیلات آخر هفته خبر داد.

محدودیت حرکت موتورسیکلت

تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محور کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

هیچ مانعی برای تردد پلیس و موتورسیکلت های امدادی برای انجام وظایف ضروری در جریان ترافیک مجاز وجود نخواهد داشت.

محدودیت های ترافیکی در محور چالوس

تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون کوچک در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است. همچنین ممنوعیت تردد از روز جمعه ۱۴ مرداد برای انواع وسایل نقلیه اعمال می شود و جزئیات آن به شرح زیر است:

از ساعت 15 از ابتدای بزرگراه تهران – شمال به سمت چالوس محدودیت ترافیکی اعمال می شود. تردد از ابتدای پل ناقوس انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس از ساعت 16:00 ممنوع است.

محور شمال به جنوب مرزن آباد به تهران نیز از ساعت 18 روز جمعه تا ساعت 24 یکطرفه است و از آن پس جاده پل زنجوله به مرزن آباد دو طرفه می شود.

لازم به ذکر است در صورت کم تردد، طرح یک طرفه قبل از زمان اعلام شده اجرا می شود.

تردد از جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنقل برای اهالی و اهالی آزاد است اما تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند در روزهای محدودیت جنوبی به شمال از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

محدودیت های ترافیکی در محور هراز

تردد انواع تریلر در صورت افزایش حجم تردد همچنان در محور هراز و بالعکس ممنوع است و بنا به صلاحدید ماموران پلیس راه روز جمعه محدودیت موقت در یک جهت اجرا می شود. ، 5 آگوست، رفت و برگشت. از منطقه Bellaire تا پلیس جاده Larrigan و بالعکس.

تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 12 مرداد و همچنین از ساعت 6 تا 24 پنجشنبه و جمعه ممنوع است.

محدوده محور فشم

شایان ذکر است از ساعت 17 الی 20 روز جمعه محدودیت های ترافیکی از انتهای نقطه پل حاجی آباد یا پیچ کیلیکان (ابتدای پیچ آریانا) در یک جهت به سمت خروجی فشم اجرا می شود.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *