محدودیت های ترافیکی جاده‌ای برای پایان هفته اعلام شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه فرج گفت: در صورت افزایش حجم تردد و با تشخیص پلیس راه، محدودیت موقت در یک جهت از روز جمعه مورخ ۱۴ اجرا می شود. /15/1403 رفت و برگشت از منطقه بلیور به پلیس راه لاریگان و بالعکس.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راه الفرجا از اعمال محدودیت در تردد جاده‌ای در پایان هفته خبر داد.

سرهنگ احمد الشیرانی از اجرای محدودیت های تردد در جاده ها از روز چهارشنبه 22 تیرماه تا شنبه 25 تیرماه به منظور مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد بین شهرها خبر داد و گفت: تردد موتورسیکلت ها از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 13/4/13 انجام شد /1403 الی 6 صبح روز شنبه مورخ 1303/04/16 تردد در محورهای کرج – جلوس، هرز، فیروزکوه، تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع بود اما تردد موتورسیکلت‌های پلیس و امدادی انجام می‌شود. بدون مانع برای انجام وظایف لازم در جریان ترافیک مجاز.

وی افزود: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیون از محور کرج-جلوس و بالعکس همچنان ممنوع است.

سرهنگ الشیرانی گفت: روز جمعه 15/04/1403 از ساعت 15:00 در اتوبان تهران – شمال ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه و همچنین محدودیت ترافیکی برای خودروهای عازم چالوس اعمال می شود. از ساعت 16:00 ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) انسداد از ساعت 18:00 در یک جهت از مرزن آباد به سمت تهران اجرا می شود. (از شمال به جنوب) از ساعت 24:00 طرح تکمیل و جاده در دو جهت از پل زنجوله به مرزن آباد خواهد بود.

وی ادامه داد: تردد از جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنجوله برای ساکنان و افراد بومی آزاد است و تردد خودروهایی که قصد عزیمت به چالوس را دارند در روزهای محدودیت جنوب به شمال از ساعت 12 ظهر از ساعت 12 ظهر از ساعت 12 به بعد ممنوع است. میدان شاهزاده کبیر به سمت چالوس.

وی در خصوص محدودیت های ترافیکی در محور هراز گفت: تردد کلیه تریلرها از محور هراز و تردد کامیون ها و کامیون های کوچک به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 ممنوع است. ساعت:00 بعد از ظهر روزهای چهارشنبه و همچنین از ساعت 06:00 الی 24:00 روزهای پنجشنبه و جمعه ممنوع می باشد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور الفرجه گفت: در صورت افزایش حجم تردد و با صلاحدید پلیس راهور از روز جمعه مورخ 14/04/13 در یک جهت اعمال می شود. 15/1403 در رفت و برگشت از منطقه بالیور به پلیس راه لاریگان و بالعکس.

وی در خصوص محدودیت های ترافیکی در محور فشم گفت: از ساعت 17 الی 20 روز جمعه مورخ 1403/04/15 محدودیت ترافیکی از انتهای پل حاج آباد یا پیچ کیلیکان (ابتدای پیچ آریانا) اجرا می شود. ) به سمت خروجی فشم.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *