محسن حاجی میرزایی؛ مسئول دفتر رئیس جمهور جدید کیست؟ / ۸ سال حضور در دولت روحانی با دو سمت متفاوت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت چهاردهم سابقه حضور در وزارت آموزش و پرورش و دبیری بدنه دولت در دولت روحانی را در کارنامه خود دارد.

سرانجام پس از گمانه زنی های رسانه ای درباره انتخاب رئیس دفتر رئیس جمهور، مسعود پزشکیان پس از پایان مراسم برای اجرای حکم ریاست جمهوری، محسن حاج میرزایی را به این سمت منصوب کرد.

محسن حاج میرزایی در سال 1338 در شهر قم به دنیا آمد. وی دارای مدرک لیسانس علوم اجتماعی از دانشگاه تهران، فوق لیسانس مدیریت از دانشگاه مدیریت دولتی و دکترای جامعه شناسی از دانشگاه آزاد است.

حاج میرزایی سابقه تدریس در مراکز آموزش عالی مولد را نیز دارد.

همچنین رئیس کمیته اصلاح الگوی مصرف، رئیس مرکز ملی بهره وری ایران، مشاور و مدیرکل دفتر مدیران ارشد دفتر رئیس جمهور و دبیر کمیته بررسی و ارزیابی حضور داشتند. . اعطای مدال های دولتی به دفتر ریاست جمهوری، معاونت تحقیق و تفحص در دفتر نخست وزیری، مشاور وزیر آموزش و پرورش، معاون رسمی، معاون آموزشی و معاون اداری و مالی وزیر برای ساماندهی نهضت سوادآموزی در سال های گذشته از سال 1362 تا 1378 مدیر سازمان نهضت سوادآموزی در استان های آذربایجان شرقی و سایر مواردی که در کارنامه حاج میرزایی دیده می شود.

در دولت اول حسن روحانی در سال 1392، محسن حاج میرزایی نیز با حکم اسحاق جهانگیری به عنوان دبیر شورای دولت منصوب شد. وی 6 سال در این سمت باقی ماند و پس از آن در شهریور 1397 به عنوان وزیر آموزش و پرورش به شورای اسلامی معرفی شد و توانست اعتماد نمایندگان مردم را جلب کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *