محمد بهمدی، کارگر آسیب دیده معدن طبس: همان معدن دوباره راه افتاده و معدن با همان وضعیت مشغول کار است / با کارگران صحبتی درباره خانه نشده؛ گفته‌اند فوت شدگانی که زمین یا خانه نداشتند، خانه دار شوند /پیمانکار و مسئولین همه مشغول کار هستند و کسی تغییر نکرده است / تأمین اجتماعی ۷ میلیون می‌دهد، من با ۷ میلیون به عنوان سرپرست خانواده چگونه هزینه‌ها را تأمین کنم؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

در حادثه 31 شهرر در معدن زغال سنگ تپاس بیش از 50 کارگر کشته شدند. بازپرس پرونده گفت: “این سهل انگاری متوجه مسئولان معدن است.” اما یکی از کارگران معدن مجروح می گوید که پیمانکار و مسئولان همه مشغول بودند و هیچکس تغییر نکرده است.

محمد بهمدی، کارگر مجروح معدن طبس درباره خبر بازگشت دوباره معدن طبس به «انتخاب» گفت: همان معدن دوباره سر کار برگشته و کارگران در آنجا مشغول به کار هستند. با وجود اینکه برخی از کارگران هنوز بیمار هستند، معدن با همان شرایط کار می کند.

وی در خصوص درخواست دولت برای تامین مسکن برای خانواده های کشته شدگان معدن طبس گفت: با خانواده مفقودین صحبت کردیم. هیچ بحثی در مورد خانه با سایر کارگران وجود نداشت. می گفتند متوفی که زمین و خانه ندارد خانه می گیرد.

البهمدی درباره سرنوشت مسئولان معدن و وضعیت کارگران مصدوم گفت: پیمانکار و مسئولان همه سرشان شلوغ است و هیچکس تغییر نکرده است. هنوز به این وضعیت رسیدگی نشده است. من یک استراحت دارم، من سر کار هستم. من مشکل اعصاب و تنگی نفس دارم تامین اجتماعی چقدر به من پرداخت می کند؟ ما شماره رئیس معدن را نداریم که وضعیت خود را به او بگوییم. تامین اجتماعی 7 میلیون می دهد، وقتی با 7 میلیون سرپرست خانواده هستم چگونه هزینه ها را تامین کنم؟ تا الان کسی از خود معدن به ما نیامده است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *