مدت زمان صدور کارت سوخت کوتاه می‌شود؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر: سال گذشته قرار بود روند صدور کارت سوخت تسریع شود اما گزارش های مردمی حاکی از آن است که در این زمینه اتفاقی نیفتاده است.

سال گذشته جعفر سالاری نسب، مدیرعامل وقت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: یکی از خواسته هایی که مردم از دستگاه های اجرایی داشتند، ارائه خدمات از طریق اینترنت بود. به همین دلیل تصمیم بر آن شد تا سامانه آنلاین هوشمند برای صدور کارت هوشمند راه اندازی شود.

به گفته سالاری نسب، با این اقدام مدت زمان صدور کارت از یک ماه به 10 روز افزایش می یابد.

اگرچه قرار بود روند دریافت کارت سوخت تسریع شود، اما گزارش های مردمی حاکی از آن است که مدت زمان صدور کارت سوخت هنوز کاهش نیافته است تا جایی که محمد صدیقی، مدیر سامانه کارت هوشمند سوخت در اظهار نظری اعلام کرد. در مورد این موضوع: ارائه خدمات اینترنتی با کارت سوخت هوشمند به دلیل عدم همکاری شرکت توسعه و تحقیقات ناجی و شرکت پست با مشکل مواجه است.

وی افزود: با انجام اصلاحات دستی در داده ها و پیگیری های متعدد، مشکلات مربوط به صدور و بسته بندی کارت ها برطرف شد و در روزهای اخیر بیش از 40 هزار کارت سوخت برای توزیع به شرکت پست ارسال شد. .

مدیر سامانه کارت هوشمند سوخت همچنین خاطرنشان کرد: پنجشنبه گذشته پیام های کوتاه اطلاع رسانی حاوی بارکد پستی و کد کارت سوخت برای مالکان خودرو ارسال شد. تمامی کارت های هوشمند سوخت ثبت شده در سامانه آنلاین fcs.niopdc.ir طی هفته آینده تحویل مالکان خودرو می شود.

پیگیری ها حاکی از به روز رسانی سایت fcs.niopdc.ir برای کاهش زمان صدور کارت سوخت برای بهبود وضعیت شهروندان است.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *