مدودف: هیچ صلحی با اوکراین بعد از حمله کورسک وجود نخواهد داشت

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه گفت: پس از حمله اوکراین به کورسک، هیچ مذاکره صلحی با این کشور انجام نخواهد شد.

به گزارش رویترز، دیمیتری مدودف، نایب رئیس شورای امنیت روسیه – (چهارشنبه) در کانال خود در اپلیکیشن تلگرام نوشت: تهاجم اوکراین به منطقه کورسک روسیه به این معناست که تا زمانی که اوکراین به طور کامل در میدان جنگ شکست نخورده است، هیچ چیزی وجود نخواهد داشت. مذاکرات مسکو و کیف

وی افزود: مذاکرات عادی با میانجی های خود منصوب شده بر سر موضوع صلح پایان یافته است. حتی اگر نتوانند آن را با صدای بلند بیان کنند، باید گفت که همه می توانند واقعیت وضعیت فعلی را تشخیص دهند.

این مقام عالی رتبه روسی تصریح کرد: آنها می دانند تا زمانی که دشمن به طور کامل نابود نشود، مذاکره ای صورت نمی گیرد.

مدودف در ادامه پیام خود خاطرنشان کرد که مذاکرات صلح زودهنگام و غیرضروری که پیش از این پیشنهاد شد، چشم اندازی مبهم داشت و هیچ نتیجه ای در بر نداشت.

به گزارش خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه پیشتر در دیدار با کارکنان ارشد وزارت امور خارجه این کشور گفت: اصطلاح غرب این است که روسیه جنگ را در چارچوب یک عملیات نظامی ویژه آغاز کرده است. و اینکه او متجاوز است و مدام تکرار می شود. من می خواهم یک بار دیگر تأکید کنم که روسیه جنگ را آغاز نکرد و این رژیم کی یف بود که پس از اعلام استقلال بخشی از اوکراین مطابق با قوانین بین المللی، شروع به خصومت کرد و ادامه داد.

رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که اگر اوکراین از جاه طلبی های خود در ناتو دست بردارد و نیروهای خود را از چهار منطقه اوکراینی مورد ادعای مسکو خارج کند، مسکو جنگ را متوقف کرده و وارد مذاکرات صلح خواهد شد.

پوتین گفت روسیه آماده است تا از خاک اوکراین عقب نشینی کند تا راه را برای اجرای صلح هموار کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *