مدیرعامل شرکت برق: برق ۲۰۵ اداره پرمصرف شهر تهران قطع شد

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایرنا: مدیرعامل یکی از شرکت های بزرگ توزیع برق تهران به مشترکان پرمصرف هشدار داد و گفت: 205 سازمان ملی و منطقه ای پرمصرف روز شنبه؛ در تاریخ 29 مرداد ماه در شهر تهران به دلیل عدم توجه به مصوبه ابلاغی هیات وزیران در خصوص کاهش مصرف برق در بخش اداری، با محدودیت برق مواجه شدند.

کامبیز نظیریان با قدردانی از همکاری همه جانبه ادارات شهر تهران در اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق، ادامه داد: تصمیمات اجرا شده در خصوص اجرای دقیق مصوبه هیئت وزیران و تغییر ساعت کاری و همچنین همکاری اداره کل استان تهران در اجرای مدیریت مصرف. برنامه ها و استفاده از ژنراتورهای خود تامین در ساعات اوج مصرف برق که منجر به کاهش 300 مگاواتی مصرف برق پایتخت در ظهر شد.

وی این عدد را معادل مصرف برق 300 هزار خانوار تهران دانست و افزود: معدود اداراتی که همکاری نکردند شناسایی و برق آنها قطع شد و اسامی آنها به مراجع ذیصلاح اعلام می شود. بنابراین انتظار می رود با توجه به شرایط دمایی این دفاتر نیز با احساس تعهد ملی به صنعت برق کمک کنند تا بر شرایط سخت کنونی فائق آیند.

مدیرکل توزیع برق سرمایه خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه شورای دولت، ادارات، بانک ها و موسسات عمومی غیردولتی موظفند یک ساعت قبل از پایان ساعت کاری سیستم های سرمایشی خود را خاموش و در صورت لزوم نسبت به تامین برق اقدام کنند. برق مصرفی این سیستم ها از طریق ژنراتورهای برق در غیر این صورت مشمول محدودیت های مصرفی و قطعی برق خواهند بود.

ناظران بار دیگر به دفاتر پر هزینه هشدار دادند و روز شنبه محدودیت هایی را برای 205 سازمان پرهزینه ملی و منطقه ای اعمال کردند. 29 مرداد در تهران به دلیل عدم توجه به مصوبه ابلاغی هیات وزیران در خصوص کاهش مصرف برق در بخش اداری.

وی با بیان اینکه روزهای سختی در زمینه تامین برق با توجه به دمای هوا است و پیش بینی می شود دمای هوا طی یکی دو روز آینده در شرایط بحرانی قرار گیرد، از شهروندان تهرانی خواست تا در مصرف برق صرفه جویی کنند. تا حد امکان

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *