مدیرعامل شهر فرودگاهی امام: ۱۰ سال است که بیش از ۲۰ فروند هواپیمای اسقاطی در فرودگاه امام پارک شده / اگر ایرلاین‌ها این هواپیما‌ها را به عنوان ضایعات نفروشند، پول پارکینگ را گران می‌کنیم

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایلنا: مدیرعامل شرکت فرودگاهی شهر حضرت امام (ره) با بیان اینکه بیش از 10 سال بیش از 20 فروند هواپیمای اسقاطی در فرودگاه امام پارک و از رده خارج شده است، گفت: اگر شرکت های هواپیمایی نسبت به اسقاط این هواپیماها و فروش آنها به عنوان ضایعات اقدام نکنند. ما پول خرج خواهیم کرد گران شدن پارکینگ

سعید جلبری درباره پارک هواپیماهایی که سال‌هاست در فرودگاه امام خمینی (ره) از کار افتاده و بعضاً فرسوده بوده‌اند که تصویری نامناسب برای ناوگان و فرودگاه ایجاد کرده است، گفت: تعدادی هواپیما در فرودگاه امام خمینی (ره) پارک شده بودند آشیانه های ایرلاین ها در بدو ورود به فرودگاه حضرت امام در حال تعمیر هستند و … هواپیما به طور دائم پارک شده و از سرویس خارج می شود و پس از تعمیر به خط پرواز باز می گردد.

وی ادامه داد: اما پس از طی مسافتی، تعدادی هواپیما در ایستگاه رادار فرودگاه حضرت امام (ره) پارک شده و تعدادی از آنها باید دفع شوند، به همین دلیل از سازمان هواپیمایی سوال کردیم و به شرکت‌ها تایید کردیم که این هواپیماها خارج هستند. خدمات برای تعیین ماموریت رفتند چون تصویر خوبی برای فرودگاه امام خمینی (ره) ایجاد نکردند.

مدیرعامل شرکت فرودگاهی حضرت امام گفت: شرکت های هواپیمایی باید برای جمع آوری این هواپیماها اقدام کنند اما سازمان هواپیمایی باید برای جمع آوری این هواپیماهای لغو شده به شرکت های هواپیمایی فشار بیاورد.

گیلبری تایید کرد: به شرکت های هواپیمایی اعلام کردیم در صورت عدم اقدام در خصوص تعیین تکلیف این هواپیماهای لغو شده، هزینه پارکینگ را افزایش می دهیم. در حال حاضر میزان پارکینگ هواپیما در فرودگاه الائمه کم است و اجاره پارکینگ هواپیما بستگی به حق زمین دارد و بسیار ناچیز است و تاکنون شرکت های هواپیمایی این اعداد را پرداخت کرده اند.

وی در خصوص تعداد این هواپیماهای پارک شده افزود: در حال حاضر حدود 20 فروند هواپیمای متوسط ​​و عریض نیاز به اسقاط و له شدن دارند که در محدوده فرودگاه الائمه (ع) پارک شده است که بیش از 10 سال است که پارک شده است. و شرکت ها باید این هواپیماها را به عنوان قراضه بفروشند.

مدیرعامل شرکت فرودگاهی حضرت امام درباره میزان بدهی شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی به فرودگاه امام نیز گفت: در حال حاضر ایرلاین های خارجی به فرودگاه امام بدهی ندارند و دو شرکت هواپیمایی داخلی به فرودگاه امام بدهکار هستند و میزان آن باید بدهی هایشان کم شود تا بدهی هوانوردی ایران به یک سوم و ماهان برسد و بدهی ها را تسویه کنند. سایر خطوط هوایی بدهی های موجود برای پرداخت دارند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *