مدیرکل ورزش خراسان‌رضوی: بازی ایران و قطر در مشهد برگزار می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: به درخواست فدراسیون فوتبال، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و قطر در ورزشگاه امام رضا مشهد برگزار می شود.

علی رضا تاج فیروز گفت: هفته گذشته که بازی های آسیایی در ورزشگاه های مختلف کشور برگزار شد گلایه هایی مطرح شد و وزیر ورزش و جوانان به طور جدی پیگیر این موضوع بود.

وی افزود: روز گذشته با استاندار خراسان رضوی از ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) و سامان مشهد بازدید شد. با توجه به اینکه برای حضور در مسابقات مهم باید خیابان های اطراف ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) را ببندیم، استاندار خراسان رضوی با بستن خیابان های اطراف ورزشگاه امام رضا (ع) از میدان فردوسی تا میدان جانباز و از چهارراه خیام تا خیابان طوس موافقت کرده است. چهارراه ارشاد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی افزود: ورزشگاه امام رضا (علیه السلام) و سامان مشهد آماده میزبانی بازی های آسیایی تیم ملی فوتبال ایران است. در روزهای گذشته فدراسیون فوتبال درخواست بازی ایران و قطر را داده بود و آماده میزبانی این دیدار هستیم.

دیدار پرسپولیس و پاختاکور در مشهد برگزار می شود

وی در ادامه بیان کرد: در چند روز آینده ناظران به ورزشگاه سامان می آیند و در صورت بروز مشکل حتماً آن را برطرف می کنیم.

تاج فیروز افزود: دیدارهای آسیایی تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس نیز در ورزشگاه سامان مشهد برگزار می شود. دیدار تیم های پرسپولیس و پاختاکور در ورزشگاه سامان برگزار می شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *