مدیر سخت‌افزار اپل: آیفون ۱۷ جاه‌طلبانه‌ترین آیفون تاریخ اپل خواهد بود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

دیجیاتو: جان ترنوس، مدیر گروه مهندسی سخت افزار اپل، در یادداشتی به تیم سخت افزار اپل، اعلام کرد که سری آیفون 17 “جاه طلبانه ترین آیفون تا کنون” اپل خواهد بود. وی با اعلام تغییرات در مدیران زیرمجموعه خود و انتصاب 3 مهندس جدید به سمت معاونت ابزار دقیق این ادعا را مطرح کرد.

ریچارد دین، دیو پاکولا و دانی نوردوس مهندسانی هستند که برای نظارت بر طراحی و ساخت محصولات سخت افزاری اپل به سمت معاونان رئیس جمهور ارتقا یافته اند. این تغییرات زمانی آغاز شد که چند تن از معاونان ارشد اپل شرکت را ترک کردند و ترنوس وظیفه جایگزینی اختیارات جدید را بر عهده گرفت.

در همین حال، ریچارد دین بر توسعه سری آیفون 17 نظارت خواهد کرد.

سیب

نقش معاونان جدید رئیس جمهور در بهبود خط تولید اپل

دیو پاکولا مسئول طراحی سایر محصولات اپل مانند اپل واچ، آی پد، مک بوک و لوازم جانبی در چین خواهد بود. دنی نوردوس همچنین معاون مدیر بخش سخت افزار خواهد بود و برای ساده کردن فرآیند تولید، بهبود کارایی و تحویل پروژه ها در زمان و بودجه کار خواهد کرد.

پیش از این، مارک جارمن، خبرنگار برجسته بلومبرگ، گزارش داده بود که ارتقای پاکولا به این سمت ممکن است نشان دهنده تغییرات احتمالی در سازمان مهندسی سخت افزار اپل باشد. وظایف پاکولا و کیت برگرون، معاون قدیمی ترنوس، شباهت های زیادی دارند. در نتیجه، تیم مدیریت اپل ممکن است پاکولا را برای جانشینی برگرون آماده کنند، یا نقش متفاوتی را برای معاون سابق ترنوس در نظر دارند.

به نظر می رسد ارتقاء مهندسان اپل به موقعیت های شغلی جدید ادامه خواهد داشت. این نشان می دهد که اپل به دنبال پیروی از آخرین فناوری ها برای پیشی گرفتن از رقبای خود است. در نتیجه، عملکرد مهندسان در توسعه محصولات و خدمات جدید برای کوپرتینویی ها مهم خواهد بود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *