مرکز مدیریت راه‌ها: از ۲۴۷ هزار زائری که هنوز از عراق به کشور بازنگشته اند، ۱۹۷ هزار نفر غیرایرانی هستند

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

مهر : رئیس اتاق عملیات مرکز مدیریت راه ها با اشاره به اینکه در پایان روز گذشته هنوز 247 هزار زائر در عراق حضور داشتند، گفت: طبق آمار 197 هزار زائر غیرایرانی هنوز به کشور بازنگشته اند.

ایمان محرابی نیا رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور به تشریح آخرین وضعیت ورود و خروج زائران اربعین از مرزهای شش گانه کشور پرداخت و گفت: از ابتدای طرح اربعین از 25 مرداد تا -. در پایان روز گذشته (سه شنبه 17 شهریورماه) سه میلیون و 336 هزار و 330 زائر از مرزهای زمینی کشور خارج و سه میلیون و 89 هزار و 558 نفر از مرزهای زمینی به کشور بازگشتند.

وی افزود: با توجه به آمار میزان خروج از کشور نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش 8 درصدی و کاهش 7 درصدی نحوه ورود به کشور نسبت به مدت مشابه قبل به ثبت رسیده است. سال

رئیس سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور ادامه داد: 95 درصد زائران ایرانی و 5 درصد زائران غیرایرانی در مسیر ورود به کشور بودند که به ترتیب 2 میلیون و 939 هزار و 141 زائر ایرانی و 550 میلیون و 417 هزار زائر غیرایرانی به کشور بازگشتند. و زائران کشوری و کشوری به ترتیب مرزهای شلمچه، مهران، خزابه، بیشماق و تمرشین و خسروی را برای بازگشت به کشور انتخاب کردند.

وی با اشاره به اینکه مرز مهران یکی از مهمترین مرزها در ایام اربعین محسوب می شود، افزود: تا پایان روز گذشته 116 هزار زائر وارد کشور شدند و 50 درصد زائران ایرانی مرز مهران را برای ورود به کشور انتخاب کردند. به دنبال آن مرز مهران برای ورود به کشور و به دنبال آن مرز مهران. مرز شلمچه، خسروی 14، چذابه 8، باشماق و تمرشین هر کدام یک درصد در انتخاب های بعدی بازدیدکنندگان سهم دارند.

مهرابی نیا در پایان گفت: تا پایان روز گذشته 247 هزار زائر ایرانی و غیرایرانی همچنان در عراق حضور دارند و بر اساس آخرین آمار 197 هزار زائر شهروند هستند و تردد زائران تا پایان امسال ادامه دارد. ماه ماه صفر.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *