مسکن ۲۵ متری به بازار آمد / قیمت هر متر مسکن اقتصادی چند؟

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: صبح – پروژه مسکن اقتصادی با مساحت 25 تا 80 متر مربع در شهر ماهدشت کرج به بهره برداری رسید. این مسئول پروژه گفت: این واحدها به صورت مشارکتی با هزینه متقاضیان ساخته می شود و تا 48 ماه آینده تحویل داده می شود.

صبح – اجرای طرح مسکن اقتصادی متشکل از 3300 واحد در قالب مجتمع های هوشمند با متراژهای 25 تا 80 متر مربع در منطقه ماهدشت در شهر کرج آغاز شد. برخی از واحدها 120 متر خواهند بود.

همانطور که خشیار باقرپور – مدیرعامل فدراسیون تعاونی های شهر تهران – اعلام کرد، بحث های حقوقی، تامین زمین و انعقاد قرارداد پروژه مسکن ارزان قیمت از چند ماه پیش آغاز شد. این طرح سال گذشته در نمایشگاه صنعت ساختمان رونمایی شد و اجرای آن از – به طور رسمی آغاز شد.

وی با بیان اینکه مسکن متراژ کوچک نیاز – شهرهای بزرگ و جامعه ما است، تصریح کرد: امروزه واحدهای متراژ به شدت از توان متقاضیان فراتر رفته و مردم به محصولات جدید در گستره تولیدی صنعت ساختمان نیاز دارند.

باقرپور گفت: در دوره تلاطمی که – در آن به سر می بریم، انرژی ساختمان هایی که به روش سنتی ساخته می شوند، بهره وری را کاهش داده و منجر به هدر رفت انرژی می شود.

وی مدل اجرایی طرح مسکن اقتصادی را تعاونی پایه دانست و گفت: قیمت واحدهای این پروژه متری تقریبا 30 میلیون تومان است و برای متقاضیان وام نیز این موضوع را در نظر گرفته ایم و 35 واحد را پوشش می دهد. درصد از کل مساحت. هزینه کل واحدها طبق هماهنگی هایی که با بانک ها انجام دادیم این تسهیلات به صورت قرض الحسنه با مدت بازپرداخت چهار ساله پرداخت می شود.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های ساختمانی شهر تهران تاکید کرد: معتقدم ساخت و سازهای کلان مسکن باید ادامه یابد تا کمبود بازار در این زمینه برطرف شود.

وی درباره نحوه تامین مالی اجرای این طرح گفت: این طرح از طریق متقاضیان و به صورت مشارکتی اجرا می شود. امکان اخذ وام نیز وجود دارد و هماهنگی های لازم در خصوص تشریفات قانونی و انضباط مالی انجام شده است.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *