معاون اجرایی رئیس‌جمهور: سفرهای استانی با رویکرد جدیدی انجام می‌شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

فارس: معاون اجرایی رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه سفرهای رئیس‌جمهور و اعضای دولت چهاردهم به استانداری‌ها رویکرد جدیدی دارد و نسبت به گذشته تغییر خواهد کرد، گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای رئیس‌جمهور انجام می‌شود سفرها به استانداری ها تدوین شده و تا پایان مهرماه تکمیل می شود.

قدس آنلاین: در اولین دیدار رئیس جمهور با اعضای هیئت دولت ۱۴ در خصوص سفرهای رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استانداری ها، در توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی انقلاب دستور حضور دولتمردان در بین مردم را صادر کرد و گفت: اگر به سفر روستایی می روید، این کلمات را پوپولیستی بنامید و پوپولیسم است، توجه نکنید، زیرا متن زندگی مردم را با دفترچه یا گزارش مکتوب نمی توان شناسایی کرد. ، حتی اگر گزارش ها خوب باشد؛ بنابراین سفر به استان ها و حضور در بین مردم از جمله روستاها را پیگیری و بر اساس مشاهدات و شنیده ها تصمیم گیری کنید.

محمدجعفر قائم بنا، معاون اجرایی رئیس جمهور با اشاره به اهمیت سفرهای منطقه ای برای رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت، این گونه سفرها را در ارتباط نزدیک دولتمردان و مردم موثر دانست و گفت: قطعا سفرهای منطقه ای برای رئیس جمهور و اعضای هیات دولت چهاردهم به استانداری های مختلف کشور می توانند در چارچوب حل سریع مسائل و مشکلات مردم در استانداری های مختلف کشور باشند.

وی در عین حال بر تداوم سفرهای رئیس جمهور و اعضای دولت چهاردهم به استانداری ها تاکید کرد و گفت: قطعا سفرهای رئیس جمهور و اعضای دولت چهاردهم به استانداری ها خواهد بود. پیگیری و برنامه ریزی های لازم انجام خواهد شد. تکمیل می شود و تا پایان مهرماه تکمیل می شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور با تأکید بر اینکه روال سفرهای رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت چهاردهم به استانداری ها تغییر نمی کند، گفت: در نظر داریم سفرهای رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استانداری ها را آغاز کنیم، اما این سفرها باعث شده است. رویکردی جدید و متفاوت نسبت به قبل، به طوری که مردم زیاد مزاحم نشوند.

قائم بنا به چگونگی ساختار سفرهای رئیس جمهور به استانداری ها اشاره کرد و گفت: سفرهای رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت به استانداری ها به گونه ای خواهد بود که رئیس جمهور در میان آنها حضور داشته باشد. مردم و با اقشار مختلف او ملاقات کنند، اما موضوع این نخواهد بود که مردم در یک مکان جمع شوند و منتظر رئیس جمهور باشند، پس شاید ما این رویه را تغییر دهیم. معاون اجرایی رئیس‌جمهور در پایان خاطرنشان کرد: اولین سفر منطقه‌ای رئیس‌جمهور برنامه‌ریزی شده و پس از تکمیل، مقصد اعلام می‌شود.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *