معاون حقوقی پرسپولیس: فسخ قرارداد بیرانوند از هر ۲ بُعد غیرقانونی است

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

تسنیم: معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره شکایت پرسپولیس از بیرانوند و همچنین جلسه دادگاه CAS در پرونده لوکادیا توضیحاتی ارائه کرد.

هومن هدایتی درباره برگزاری اولین جلسه شکایت باشگاه پرسپولیس از علی رضا بیرانوند گفت: این جلسه روز گذشته برگزار شد و درخواست پرداخت مبلغ باقی مانده از قرارداد این بازیکن با پرسپولیس را ارائه کردیم. بیرانوند برای فصل آینده 19 میلیارد و 875 میلیون تومان با پرسپولیس قرارداد داشت و ما هم طبق قانون حساب علی درخواست غرامت کردیم.

وی در خصوص ادعای بار دیگر علی رضا بیرانوند مبنی بر اینکه ظاهرا 1.5 میلیارد تومان از پرسپولیس بدهکار است، گفت: بله، او مدعی شد 1.5 میلیارد بدهکار است اما ما مدارک خود را کامل به کمیته تعیین وضعیت ارائه کردیم. تصمیم گرفتیم تا یکشنبه فیش های واریزی را تحویل دهیم که این کار را انجام می دهیم.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در یک مورد 300 میلیون به حساب برانوند سپرده داشتیم که وکیل وی مدعی شد به جای 300 میلیون، 270 میلیون به حساب این بازیکن واریز شده است! خیلی عجیب است که سطح بحث به خاطر 30 میلیون تومان تا این حد کاهش پیدا کرده است.

هدایتی بیان کرد: در الحاقیه بیرانوند آمده بود که حق فسخ برای وی 15 روز پس از پایان فصل 1402-1403 با احتساب لیگ برتر و جام حذفی است. به دلیل اینکه فصل فوتبال در 31 ژوئن به پایان می رسد، بیرانوند یک روز قبل از اجرای بند انصراف خود را لغو کرد. در اضافه کتبی بعد از پایان فصل توجه کنید؛ این در حالی است که با گذشت 13 روز از آخرین بازی، پرسپولیس تمامی مطالبات بیرانوند را پرداخت کرد و به این ترتیب اگر از دو طرف نگاه کنیم، این فسخ غیرقانونی است.

وی در مورد اینکه آیا در جلسه کمیته وضعیت درباره بازگشت برانوند به پرسپولیس بحثی مطرح شده است؟ وی گفت: مسئول کمیته تعیین وضعیت اعلام کرد ممکن است به من فرصت مذاکره بدهد که بیرانوند گفت: می خواهند من را در مقابل توده مردم قرار دهند. از او پرسیدم منظورش از «آنها» کیست و باید واضح توضیح دهد، اما پاسخی نداد. بنابراین بحث بازگشت مطرح نشد و چنین چیزی وجود ندارد.

معاون حقوقی پرسپولیس در ادامه گفت وگو با تسنیم درباره جلسه دادگاه CAS در پرونده لوکادیا خاطرنشان کرد: لوکادیا در جلسه بیشتر مطالب قبلی خود را تکرار کرد و سعی کرد از طریق وکلای خود همان مطالب را بیان کند. باشگاه پرسپولیس در این جلسه چهار سوال از لوکادیا پرسید که پاسخ هر چهار سوال به نفع پرسپولیس بود و صورتجلسه توسط کمیته مواد مخدر ثبت شد. مهم ترین سوال این بود که آیا پرسپولیس مسئول فسخ قرارداد اوست که لوکادیا اعلام کرد اینطور نیست و این احساس درونی او بود. در نهایت، هیئت داوری خاطرنشان کرد که «برای دستیابی به صلح خیلی دیر نیست» و پیشنهاد کرد که طرفین ظرف مدت 10 روز بر سر یک توافق مذاکره کنند. باشگاه پرسپولیس این فرصت را به لوکادیا و وکلایش داد تا رضایت ما را به موقع جلب کنند.

بعد از جلسه شایعه بازگشت لوکادیا به پرسپولیس مطرح شد، آیا چنین چیزی در دستور کار است؟ هدایتی در پاسخ به این سوال گفت: در بازگشت او مطلقاً شکی نیست.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *