معاون وزیر علوم: مدیران دانشگاه ها بررسی کنند تا اگر خطایی از سوی دانشجویان پیش آمده با آنها به عنوان فرزندان این مرز بوم با اغماض رفتار شود

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

ایسنا: رئیس سازمان امور دانشجویان به روسای دانشگاه ها اطمینان داد و گفت: مدیران دانشگاه ها باید بررسی کنند تا اگر اشتباهی از سوی دانشجویان رخ داد، مانند بچه های بدسرپرست با آنها رفتار شود.

سعید حبیبه در نشست روسای دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی کشور خطاب به روسای دانشگاه‌ها گفت: مدیران دانشگاه‌ها باید رسیدگی کنند تا اگر اشتباهی از سوی دانشجویان رخ داد، با تسامح و تسامح با آنها به عنوان فرزندان ملت برخورد کنند. ” همچنین در صورت نیاز باید اهرم های قانونی در این زمینه به سازمان امور دانشجویان ارائه شود تا حمایت های لازم را کسب کند.

وی همچنین از ابلاغ و اجرای آیین نامه جدید المپیاد ورزشی فناوری دانش آموزی از مهرماه خبر داد و گفت: بر این اساس دانش آموزان علاوه بر مسابقات دانشگاهی و منطقه ای می توانند این مسابقات را در سطح کشوری نیز انجام دهند.

معاون وزیر علوم با بیان اینکه پایش سلامت و ارزشیابی دانشجویان جدیدالورود حائز اهمیت است، افزود: برای پیشگیری از حوادثی مانند افت تحصیلی و … لازم است این نظارت و همچنین ایجاد شوراهای سلامت در دانشگاه ها صورت گیرد. باید به طور جدی پیگیری شود

حبیبه خاطرنشان کرد: تا پایان برنامه هفتم باید 320 هزار دانشجوی خارجی داشته باشیم و باید در این امر جدی باشیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان اضافه کرد: باید در ارتقای کیفیت آموزشی دانشجویان خارجی جدیت داشته باشیم و در این زمینه همدلی بی جا نداشته باشیم. ما نباید از استانداردهای خود برای آموزش عالی عقب بمانیم.

وی در خصوص هزینه های غذای امسال دانش آموزان نیز گفت: در زمینه تغذیه از سازمان برنامه و بودجه کمک گرفته اند. اما این کمک ها کفاف هزینه ها را نمی دهد.

حبیبه هزینه غذای دانش آموزی را عنوان کرد و گفت: امسال غذای ارزان قیمت ۷۵۰۰، غذای متوسط ​​۱۲ هزار و غذای گران ۱۵ هزار تومان است.

معاون وزیر علوم در پایان به دانشگاه ها اطمینان داد: اعتبارات ساماندهی امور دانشجویی را به صورت جداگانه به وزارت علوم ارسال کنند و به سایر هزینه ها مرتبط نشوند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *