معرفی انیمه سریالی حمله به تایتان ها- Attack on Titan

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

  • نام انیمه: حمله به تایتان
  • سالهای پخش: از 2013 تا 2023
  • نوع: اقدام درام جنایی
  • سازنده: هاجیمه آسایاما
  • صداپیشگان: یوکی کاجی، ترینا نیشیمورا، مارینا اینوئه
  • تعداد قسمت ها: 98
  • رتبه وب سایت imdb: امتیاز 9.1

خلاصه انیمه

داستان از شهری به نام شیگانشینا شروع می شود. بشریت با دیوارهای زیادی احاطه شده است و همه مردم در فضای محدودی زندگی می کنند. در پشت این دیوارهای بلند، غول‌ها (غول‌های زیادی) پرسه می‌زنند و اگر انسان‌ها را ببینند می‌بلعند. این سریال زمانی شروع می شود که زادگاه ارن یگر پس از حمله تایتان ها و شکستن دیوار ویران شد. او که از این اتفاق آسیب روانی خورده بود و ماجراهای تلخی را پشت سر گذاشت، به همراه دو دوست صمیمی خود، آرمین و میکاسا، تصمیم گرفت تا تمام تایتان هایی را که تقریباً بشریت را نابود کردند، نابود کند.

پایان بحث برانگیز

زمانی که مانگا Attack on Titan در سال 2021 به پایان رسید، نتیجه داستان طرفداران را دچار اختلاف و ناراضی کرد. نویسنده حتی در نهایت اعتراف کرد که پایان داستان آنطور که او انتظار داشت پیش نرفت. پس از بیش از یک دهه دنبال کردن داستان، طرفداران امیدوار بودند که به نتیجه ای رضایت بخش برسد زیرا داستان به اوج پرتنش جنگ می رسید. متاسفانه سرنوشت ارن در بازی Attack on Titan بسیاری از طرفداران را ناراضی کرد.

حرف آخر

چه طرفدار سریال های انیمه باشید چه نباشید، به عنوان یک طرفدار سریال، باید سریال انیمه Attack on Titan را که به تازگی به پایان رسیده است تماشا کنید. این سریال همچنین یکی از بهترین سریال های تاریخ در لیست IMDB است و طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد. داستان سریال پر از پیچیدگی است که از همان قسمت اول یقه شما را می گیرد و آنقدر مشغولتان می شود که حتی یک لحظه هم از ذهنتان خارج نمی شوید و نیاز به تمرکز دارد!

سریال از اوج نمی افتد و کیفیت خود را از ابتدا تا انتها از دست نمی دهد. بنابراین یکی از بهترین گزینه ها برای کسانی است که به دنبال یک سری باکیفیت و عالی هستند.

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *