معرفی سریال آشنایی با مادر- How I Met Your Mother

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: How I Met Your Mother

  • خالق: کارتر بیز و کریگ توماس
  • سال انتشار: 2005 تا 2014
  • تعداد قسمت ها: 208
  • نوع: کمدی، درام و عاشقانه
  • میانگین امتیاز چطور با مادرت آشنا شدم وب سایت IMDb: 8.3

بازیگران: جاش رادنر، جیسون سیگل، کوبی اسمالدرز…

شخصیت‌هایی با کت و شلوار در خیابان از How I Met Your Mother، یکی از بهترین کمدی‌ها در تاریخ

خلاصه سریال

سریال آشنایی با مادر که یکی از بهترین پایان های خارجی است همانطور که از نامش پیداست داستان آشنایی تد ماسبی با مادر فرزندانش را روایت می کند. در طول این سریال شاهد شکل گیری دوستی بین افراد مختلف و زندگی مشترکشان هستیم.

تد لیلی و مارشال در چگونه با مادرت آشنا شدم

در مورد سریال

سریال How I Met Your Mother در 19 سپتامبر 2005 (28 سپتامبر 2005) از شبکه CBS پخش شد و به سرعت نه تنها در آمریکا بلکه در سراسر جهان بسیار محبوب شد. این سریال به راحتی یکی از پرطرفدارترین کمدی ها در کشورمان است. کارتر بیز و کریگ توماس سازندگان اصلی این سریال با الهام از زندگی خود این سریال را ساختند و پس از 9 سال از پخش قسمت اول و تولید 208 قسمت، در 31 مارس 2014 (11 آوریل 2014) قسمت پایانی را برای نمایش نتیجه پخش کردند. کار آنها. سریالی که احساسات میلیون ها بیننده را تحت تاثیر قرار داد.

لوکیشن فیلمبرداری How I Met Your Mother

شخصیت هایی مانند مارشال و لیلی که تازه ازدواج کرده بودند یا بارنی که در بین طرفداران بسیار محبوب بود و رابین شرباسکی که گزارشگر کانادایی بود. یکی از دلایل اصلی محبوبیت این سریال شاید این باشد که طرفداران سریال Friends پس از پایان سریال محبوبشان به دنبال جایگزین مناسبی بودند. اما پس از مدتی شناخت مادری به طور کلی از زیر سایه سریال دوستان بیرون آمد و در نوع خود تبدیل به اثری ماندگار شد.

نکته بسیار جالب پیشنهاد ازدواج واقعی در سریال است!

شاید جالب ترین واقعیت این مجموعه مربوط به این قسمت از مقاله باشد. در قسمت آخر فصل 2، “چیزی آبی”، در صحنه رستوران پشت میزی که تد و رابین نشسته بودند، یک خانم و یک آقا پشت میز بودند و آنها فقط آنجا بودند تا فضای صحنه را پر کنند. . تیموتی روسو نام آن مرد و همراهش جانا روگان او قبل از آماده شدن صحنه، با تهیه کنندگان سریالی که قصد دارد به جانا نشان دهد، صحبت می کند. فیلمنامه کاملا تغییر می کند و حلقه ای که تیموتی خریداری کرده است در فنجان رابین قرار می گیرد و وقتی رابین می پرسد که متعلق به کیست، تیموتی حلقه را از رابین می گیرد و از روگان خواستگاری می کند. همه عوامل سریال و همه بازیگران از این برنامه خبر داشتند به جز جانا روگان. فردی که بتواند خود را خوشبخت ترین زن روی زمین بداند که هر بار سریال را تماشا می کند، می تواند شاهد صحنه خواستگاری همسرش از او باشد. پیشنهاد می کنیم این سکانس را دوباره با دقت تماشا کنید. جانا روگان درباره این سکانس می گوید: «تیموتی اصلا قرار نبود از روی میز بلند شود و ما هیچ نقشی در آن قسمت نداشتیم دلم می خواست منفجر شود و الان بهترین لحظه زندگی ام جلوی دوربین این سریال است.

پیشنهاد ازدواج تیموتی روسو در فیلم How I Met Your Mother

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *