معرفی سریال آشپزباشی | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال آشپز باشید
تایپ کنید خانوادگی، کمدی
خروج هنرمند محمد رضا
بازیگران پرویز پرستویی
فاطمه معتمدیه
فرهاد اصلانی
مراوا شریونیا
سید مهرداد زی
هوشنگ حریرشیان
اسطوره چهره آزاد
کاظم البلوشی
ملیکا شریفی نیا
محمدرضا غفاری
سید علی طباطبایی
آشا محرابی
ملیحه نیکگمند
شبنم مقدم
فریدون محرابی
بهروز مسروری
منوچهر آذری
آهنگساز کیوریتور هنرمند
کشور سازنده ایران
زبان اصلی فارسی
تعداد فصول 1
تعداد قطعات 26

خلاصه سریال

داستان این سریال حول محور زوجی به نام های اکبرعلی مقام (با بازی پرویز برستوی) و مینو خیرخواه (با بازی فاطمه معتمدیا) می باشد که دارای چهار فرزند و صاحب یک رستوران بزرگ در تهران هستند. ملاقات با مینو در تلویزیون باعث ایجاد اختلاف بین این دو نفر می شود و تصمیم می گیرند از یکدیگر جدا شوند. این قضیه سرآغاز حوادث مختلف است.

در مورد سریال

در مجموعه «آشپزی»، خانواده ای یا بهتر بگوییم یک جامعه کوچک را می بینیم که در یک پیوند عاطفی قوی در یک فعالیت اجتماعی مشترک موفق شرکت می کنند. و البته هرکدام بنا به شایستگی خود – که با توجه به کاربرد گسترده مفهوم لیاقت این روزها برای همه آشناست – صرف نظر از مصادیق آن در سطح کلان – مسئولیت دارند و به وظایف خود عمل می کنند. به بهترین شکلی که موقعیت آنها به خوبی برآورده می شود.

اما این وضعیت اجتماعی مطلوب تنها تا زمانی ادامه خواهد داشت که مسائل اجتماعی نظری در افکار مردم این جامعه کوچک رخنه نکند. در واقع به محض گشودن نظریات اجتماعی در برابر این جامعه کوچک توسط ذهنی نادان و حتی سودجو، تمام اصول و قواعدی که صرفاً بر اساس عشق تنظیم شده بود از هم جدا می شود و به عبارتی تراژدی آغاز می شود. .

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *