معرفی سریال آقای ربات- Mr.Robot

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: مستر ربات

ژانر: درام، روانشناسی

تهیه کننده: سام اسماعیل

نویسنده: وسام اسماعیل

آهنگساز: مک کویل

کشور سازنده: آمریکا

تعداد کلاس ها: 4

تعداد قسمت ها: 45

انتشار: 2015-2019

امتیاز (IMDB): 8.5

بازیگران: رامی ملک، کارلی چایکین، کریستین اسلیتر، پورتیا دابلدی، مارتین والستروم، مایکل کریستوفر، گریس گامر، بی‌دی وانگ.

خلاصه سریال

الیوت آلدرسون یک برنامه نویس جوان و درونگرا است که به عنوان مهندس امنیت سایبری در Allsafe، یک شرکت امنیت سایبری در نیویورک کار می کند. الیوت دائماً از اضطراب اجتماعی، اختلال هویت چندگانه و افسردگی شدید رنج می برد. الیوت یک مرد مگالومانی است. یعنی او بسیار مشکوک و هذیان است. او برای کنترل اوضاع، داروهای قانونی و غیرقانونی مصرف می‌کند و نزد یک درمانگر می‌رود. او با هک کردن مردم با آنها ارتباط برقرار می کند و اغلب به عنوان یک شورشی سایبری در نظر گرفته می شود.

الیوت با مردی مرموز آشنا می شود که خود را آقای ربات معرفی می کند. آقای ربات خود را به عنوان یک آنارشیست سرکش و رهبر یک گروه هک مخفی به نام F-Society معرفی می کند. او به الیوت پیشنهاد می دهد که به این گروه بپیوندد و خودش قانون را اجرا کند و البته به آنها کمک کند تا E-Corp، یک شرکت مالی چندملیتی فاسد، نفوذ کنند و آنها را نابود کنند. این شرکت که الیوت آن را Evil Corp می نامد، در واقع یکی از بزرگترین مشتریان Allsafe است. الیوت می پذیرد و اکنون مهندس است که امنیت سایبری را در روز فراهم می کند و شب آن را به چالش می کشد.

نکته جالب در این سریال

هک های واقعی

هنگام تماشای این سریال مطمئناً کنجکاو خواهید شد که چقدر مسائل فنی داستان آن به واقعیت نزدیک است. پاسخ به این سوال قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد. مطمئناً می دانید که روند داستانی این اثر واقعی نیست و تنها زاییده ذهن نویسندگان و تیم سازنده آن محسوب می شود، اما با این وجود سام اسماعیل می خواست تا حد امکان جزئیات داستان سریال را به واقعیت نزدیک کند. تمام هک‌های وب‌سایتی که در سریال مشاهده می‌کنید، و همچنین داستان فانتزی سریال، بسیار واقعی هستند. خوب، واقعی به نظر می رسد زیرا همه چیز واقعی است و تمام هک های سریال در واقع اتفاق افتاده است. سام اسماعیل ایده اش را پیاده کند مایکل بازل مامور سابق جرایم سایبری اف بی آی آنقدر کمک گرفت که بالاخره نام بازل در میان اسامی تیم سازنده سریال قرار گرفت.

در مورد سریال

سریال آقای روبات به مدت چهار فصل و در مجموع 45 قسمت بین سال های 2015 تا 2019 پخش شد. این سریال در این مدت توانست نظر مثبتی را به خود جلب کند. اطلاعات بیشتر در مورد این سری را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

فصل تعداد حلقه تاریخ قسمت اول تاریخ پخش قسمت پایانی امتیاز گوجه فرنگی پوسیده امتیاز متاکریتیک
1 10 3 جولای 1994 11 سپتامبر 1994 98% 79
2 12 23 جولای 95 31 سپتامبر 1995 89% 81
3 10 19 اکتبر 1996 22 دسامبر 1996 92% 82
4 13 14 اکتبر 1998 1 ژانویه 1998 97% 81

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *