معرفی سریال بابیلون برلین -Babylon Berlin

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال:بابیلون برلین – بابل برلین

نوع: جنایی، درام، ترسناک، تاریخی و نئو نوآر

سازنده: تام تایکور، آخیم فون بوریس، هنک هیندلاکتن

خروج: تام تایکور، آخیم فون بوریس، هنک هیندلاکتن

نویسندگان: تام تایکور، آخیم فون بوریس، هنک هیندلاکتن

بر اساس: مجموعه کتاب های «گریون راث» اثر ولکر کوچر

فصل ها: 3 کلاس

تعداد قسمت ها: 28 قسمت

مدت زمان هر قسمت: 45 دقیقه

محصول کشور: آلمان

سال تولید: 2017 – حال

زبان: آلمانی و روسی

طبقه بندی سنی: 17+

نتیجه (IMDB): 8.4 از 10

بازیگران: ولکر بروخ، لیو-لیزا فریس، نینا گومیچ، ماریون کراخت، متیوس برانت، لیونی بنستیچ، سوره یانووسکت

بررسی سریال

خلاصه سریال

در این سریال آلمانی Jeroen Roth یک بازرس پلیس است که برای یک ماموریت مخفی از کلن به آلمان فرستاده می شود. یکی دیگر از شخصیت های اصلی سریال بابیلون برلین، شارلوت ریتر، دختر جوانی است که شب ها در یک کلوپ شبانه کار می کند و رویای پلیس شدن را در سر می پروراند…

بابل برلین؛

در مورد سریال

سریال بابیلون برلین یکی از گران ترین تولیدات آلمان در سال های اخیر به حساب می آید. در طول سه فصل این درام تاریخی، شاهد حضور افسران پلیس درگیر انواع جنایات و توطئه های سیاسی (به ویژه درگیری بین کمونیست ها و نازی ها) در برلین در سال 1929 هستیم. در دوره ای که وقایع سریال در آن رخ می دهد، وایمار جمهوری آخرین نفس خود را می کشد و تنها چند سال تا به قدرت رسیدن هیتلر باقی مانده است.

در حالی که بینندگان به خوبی از روند وقایع تاریخی آگاه هستند، شخصیت های سریال همچنان معتقدند که با وجود ضعف جمهوری وایمار هنوز فرصتی برای فرار از بن بست وجود دارد. برخلاف بسیاری از سریال‌ها و فیلم‌های تولید آلمان از آن دوران، چندین قسمت در بابل برلین طول می‌کشد تا ما حتی از هیتلر نام ببریم و حتی این اشاره‌ها بسیار مختصر است. در واقع، در طول 16 قسمت دو فصل اول، تنها یک بار به هیتلر اشاره شده است!

نظر منتقدان درباره سریال بابیلون برلین

خلاصه نهایی

بابیلون برلین که این روزها در کشورهای مختلف طرفداران زیادی پیدا کرده است، به نظر یک سریال جنایی، نئون و نوآر است، اما به همین نسبت در این سریال شگفت انگیز شاهد المان هایی از درام تاریخی و حتی عاشقانه هستیم که تماشای این سریال را وادار می کند. سریال تجربه ای جذاب برای هر مخاطبی است. همچنین هر قسمت از این سریال کمتر از 50 دقیقه است که می تواند گزینه جذابی به خصوص برای کسانی باشد که علاقه ای به سریال های طولانی بیشتر از یک ساعت ندارند.

بابیلون برلین پرهزینه ترین سریال آلمانی تاریخ است

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *