معرفی سریال تطهیر- Rectify | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

  • خالق: ری مک کینون
  • سال انتشار: 2013 تا 2016
  • تعداد قسمت ها: 30
  • نوع: درام
  • میانگین امتیاز هدف گذاری کنید وب سایت IMDb: 8.3

بازیگران: ادن یانگ، ابیگیل اسپنسر و جی. اسمیت کامرون

ادن یانگ با یکی دیگر از بازیگران سریال Rectify

خلاصه سریال

سری تصفیه یا اصلاح، در ژانر درام به کارگردانی Ray McKinnon در سال 2013. داستان سریال حول محور زندگی شخصی به نام دنیل هولدن است که پس از 19 سال زندان آزاد می شود و به آغوش خانواده اش باز می گردد. اما داستان از جایی شروع می شود که او پس از 20 سال وارد دنیایی می شود که برایش غیرقابل درک است. از طرفی بازگشت غیرمنتظره او به خانواده باعث ایجاد تنش و هرج و مرج در خانواده نیز می شود.

در مورد سریال

برخلاف بسیاری از سریال های مشابه، چهار فصل این سریال با استقبال خوب منتقدان و بینندگان مواجه شد.

منتقدانی که این اثر را تماشا کردند خاطرنشان کردند که سریال «افکت» یک اثر دراماتیک بسیار جذاب است که به بینندگان صبور شخصیت‌هایی عمیق و داستانی هیجان‌انگیز می‌دهد. منتقدان خاطرنشان کردند که سرعت این سریال کمی کند است اما اصلاً به گونه ای نیست که بیننده را خسته و بی حوصله کند.

جادوی سریال

اول از همه، اگر «برکینگ بد» را تماشا کرده اید و آن را دوست داشته اید، تولید بخش مهمی از نمایش است. تجدید نظر این کار توسط همین گروه انجام شد و این نشان دهنده اهمیت این سریال است.

نکته دیگر اینکه وب سایت معتبر IMDb که یکی از معتبرترین سایت های فیلم است، امتیاز 8 را دریافت کرده است..او برای این سریال 4 از 10 را داد. این امتیاز، امتیاز و میانگین امتیازی است که منتقدان سراسر دنیا به این سریال داده اند. سریال «بریکینگ بد» موفق شد 9 امتیاز کسب کند.دریافت 5

منتقد لس آنجلس تایمز این سریال را رقیبی برای سریال های «بریکینگ بد» و «مردان خشمگین» توصیف کرد.مردان دیوانه) می داند و منتقد زمان از شخصیت پردازی سریال تعریف می کند. منتقد هالیوود ریپورتر نوشت: داستان فیلم بسیار آشناست، اما برخورد دقیقی دارد که همه را طرفدار آن می کند.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *