معرفی سریال توئین پیکس -Twin peaks

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: Twin Peaks

ژانر: جنایی، درام، معمایی

سال ساخت: 1990-1991 و 2017

تعداد فصل: 3

تعداد قسمت ها: 48

میانگین مدت هر قسمت: 50 دقیقه

امتیاز (IMDB): 8.8/10

امتیاز (Rotten Tomatoes): 77%

بازیگران:

کایل مک لاکلان
مایکل اونتاکین
شما امک را می شناسید
دینا اشبروک
ریچارد بیمر
لورا فلین بویل
گوان چن
اریک اینجاست
شریلین فین
وارن فراست
هری یک پاسپورت است
مایکل هورس
پایپر لوری
شریل لی
پگی لیپتون
جیمز مارشال
اورت مک گیل
جک ننس
کیمی رابرتسون
راس تامبلین
کنت ولش
ری وایز
کاترین ای. کولسون
سری Twin Peaks

داستان توئین پیکس با قتل لورا پالمر، دختر نوجوانی از شهر توئین پیکس آغاز می شود. اف‌بی‌آی کارآگاه دیل کوپر را برای تحقیق درباره قتل به توئین پیکس می‌فرستد. کوپر در طول تحقیقات خود با شخصیت های عجیب و غریب و مرموز روبرو می شود. او همچنین در مورد سمت تاریک و پنهان شهر Twin Peaks آشنا می شود.

مجموعه Twin Peaks کم کم به داستانی پیچیده و چند لایه تبدیل شد. این سریال موضوعاتی مانند هویت، واقعیت و ماهیت شر را بررسی می کند. این سریال همچنین به خاطر تصاویر سورئال خود که اغلب به داستان اصلی سریال گره می خورد، شهرت دارد.

فیلم Twin Peaks در سال 1991 به پایان رسید، اما در سال 2017 برای فصل سوم به تلویزیون بازگشت. فصل سوم سریال Twin Peaks به کارگردانی دیوید لینچ 25 سال بعد از فصل دوم اتفاق می افتد!

توئین پیکس

در مورد سریال

Twin Peaks یک مجموعه تلویزیونی درام جنایی آمریکایی است که توسط دیوید لینچ و مارک فراست ساخته شده است. این سریال در سال 1990 از شبکه ABC پخش شد و به دلیل طرح پیچیده، شخصیت های جذاب و تصاویر سورئال، به یکی از محبوب ترین سریال های تلویزیونی دهه 1990 تبدیل شد.

توئین پیکس

این سریال برای کسانی نیست که دوست دارند داستان در هر قسمت با سرعت یک بوگاتی وروناوار حرکت کند و تمام اتفاقات و رازهای عجیب داستان بلافاصله برایشان توضیح داده شود.

منظورم این است که تماشای Twin Peaks مانند تبدیل دنده های مغز به عقب است. مانند مواجهه با چیزی بسیار متفاوت و فرازمینی نسبت به آنچه مغز ما به آن عادت کرده است. با این حال، لینچ در ضربه زدن به ذهن روشن مخاطبان و شکل دادن آنها به طرز تفکر منحصر به فرد خود مهارت دارد. اگر از طرفداران لینچ هستید، احتمالاً می‌دانید که من در مورد چه صحبت می‌کنم، اما برای بقیه، نمی‌توانید باور کنید که چقدر سرگرم‌کننده است که ذهن خود را زیر تیغ جراحان ماهر و بی‌رحمی مانند لینچ قرار دهید. یا بهتر است بگوییم، چه وحشت لذت بخشی!

توئین پیکس

تبلیغات بنری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *