معرفی سریال خون سرد | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

  • نام سریال: Cold Blood
  • سال انتشار: 1401
  • ژانر: کارآگاهی، معمایی
  • کارگردان: امیرحسین الترابی
  • تهیه کننده: بهمن کامیار
  • تعداد قسمت ها: 18

بازیگران: امیر آقایی، شهرام هخیت دوست، سارا رسول زاده، نیما شعبان نژاد و…

خلاصه سریال

در سریال خونسر با سرگرد طلوعی برای حل پرونده های مختلف قتل در هر قسمت از سریال هستیم. اما از سوی دیگر، کسری کیا، دوست صمیمی سرگرد طلوعی که پزشک قانونی است، فعالیت های دیگری نیز دارد که هیچکس علاوه بر شغلش از آنها اطلاعی ندارد. او روش خاص خود را برای برخورد با مجرمان دارد.

علاوه بر این داستان، در طول داستان همچنان به گذشته کسری و خواهرش سارا نگاه می کنیم تا لایه به لایه زندگی آنها را بررسی کنیم.

در مورد سریال

امیر آقایی (کسری) بازیگر و شخصیت اصلی خونسرد است. شهرام حق دوست – در نقش سرگرد طلوعی مسئول پرونده قاچاقچیان انسان – لیندا کیانی، سارا بهرامی و نیما شعبان نژاد از معروف ترین بازیگران این سریال هستند.

لیندا کیانی خونسرد است

داستان با خونسردی وقایع فیلم با فرار لیلا کریمی (لیندا کیانی) از چنگال کسانی که او را در سیاهچال اسیر کرده بودند آغاز می شود. جایی که دختران دیگری از ملیت های دیگر هستند. مکانی پنهان در قلب یک باشگاه بزرگ. جایی که «ماهی تازه» به ثروتمندان فروخته می شود و توسط مافیای ترکیه مورد استثمار قرار می گیرد. فرار لیلا و تصادف رانندگی باعث می شود پلیس ترکیه او را به ایران بازگرداند و این آغاز تحقیقات پلیس برای این پرونده است. جستجویی که به زودی به شواهدی منجر خواهد شد. سرنخی که به امیر شاهسواری (امیررضا دلاوری)، صاحب وب‌سایتی که مردم برای مهاجرت به آنجا مراجعه می‌کنند و سپس کسانی که ویزایشان صادر نمی‌شود، فریب می‌خورند و به دام پروسه و وعده‌هایی می‌افتند.

امیر آقایی در سریال خونسرد

این سریال با چنین طرح جالبی ادامه پیدا می کند. اگرچه ایده «گرفتن تفاله، مداخله خارجی و فشار برای رهایی او» ایده جدیدی نیست. اما سریال شخصیتی مرموز و جذاب را به این شکل ارائه می کند. خسرو (استاد) یک پزشک مرموز است که به تمرین کالیستنیک و کالبد شکافی (کاری که از کودکی انجام می‌داد)، به شاگردانش آموزش می‌دهد، با پلیس و پزشکی قانونی همکاری می‌کند و در این بین کارها را به تنهایی انجام می‌دهد. بر خلاف قانون. جهت کار پخته و منسجم است. اگرچه نمی توان دکوپاژ یا صحنه های پرمعنا و گویا را در آن دید، اما داستان خود را به راحتی و به خوبی بیان می کند و جلو می رود و اثری از جهش های روایی و بصری در آن نیست. البته ردپایی از کارگردانی پر تعلیق را می توان در قسمت هایی از فیلم یافت.

آخرین کلمه

نکته دلگرم کننده سریال این است که می تواند حس کنجکاوی مخاطب را نسبت به شخصیت کسری برانگیزد. برای اینکه بتونم از کارهایش مطلع بشم و رازی که سریال برای این شخصیت در نظر گرفته رو فاش کنه…

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *