معرفی سریال دکستر- Dexter | سایت انتخاب

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: دکستر

خالق: جیمز مانوس جونیور

سال پخش: 2006 تا 2013

تعداد قسمت ها: 96

ژانر: درام، جنایی و معمایی

نمرات دکستر متوسط ​​است وب سایت IMDb: 8.7

بازیگران: Michael C. هال، جولی بنز و جنیفر کارپنتر

خلاصه سریال

داستان حول محور دکستر مورگان می چرخد ​​که زندگی دوگانه ای دارد. او از یک طرف به عنوان کارشناس خون برای پلیس میامی کار می کند و از طرف دیگر یک قاتل زنجیره ای است که جنایتکاران را می کشد. جنایتکارانی که به دلایل و روش های مختلف موفق به فرار از چنگ قانون شدند.

دکستر مورگان رابطه عاشقانه ای را با زنی به نام ریتا بنت آغاز کرد. شوهر معتاد ریتا در حال حاضر به دلیل مصرف مواد مخدر در زندان است و به همین دلیل ریتا مجبور است دو فرزند خود را به تنهایی بزرگ کند. دکستر همچنین یک خواهر به نام دبرا دارد که افسر پلیس است و سعی می کند به بخش جنایی برود. در همین حال، فصل اول تلاش های قهرمان داستان برای متوقف کردن یک قاتل سریالی با نام مستعار قاتل کامیون بستنی را به تصویر می کشد.

بازیگران دکستر

در مورد سریال

فصل اول سریال دکستر را می توان اقتباسی مستقیم از رمان Darkly Dreaming Dexter دانست. این فصل نه تنها بازخورد بسیار مثبتی از منتقدان دریافت کرد، بلکه توانست عملکرد فوق العاده ای را از نظر تعداد بازدید به ثبت برساند. خوب است بدانید که نیویورک دیلی نیوز محصول Showtime است “متفاوت، هیجان انگیز و جسورانه” شرح داده شده

Dexter-HD

دکستر خود را به عنوان یکی از محبوب ترین شخصیت های تلویزیون معرفی کرده است. اما سریال دکستر همیشه در جوایز امی دست کم گرفته می شد. این موضوع در طول هشت سال سریال ادامه داشت. مایکل سیهال با وجود بازی بسیار قوی خود در این سریال، تنها سه بار نامزد دریافت جایزه امی بهترین بازیگر مرد شده است. دکستر تنها چند بار در بخش هایی مانند تدوین، کارگردانی و غیره برنده جایزه امی شده است. اما در گلدن گلوب، دکستر افتخارات بیشتری کسب کرد. در سال 2010 پس از پایان فصل چهارم این سریال، مایکل سیهال برنده جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد شد. او جایزه خود را هنگام مبارزه با سرطان دریافت کرد!

در همان سال جان آرتور لیتگو در این مراسم برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. او در فصل چهارم سریال نقش یک قاتل زنجیره ای به نام آرتور میچل را بازی کرد که باید او را مهم ترین و ترسناک ترین قاتل در تمام هشت فصل سریال دانست.

مایکل سی هال و جان آرتور لیتگو در جوایز گلدن گلوب 2010

مایکل سی هال و جان آرتور لیتگو در جوایز گلدن گلوب 2010

آخرین کلمه

ایده های داستانی این سریال و شخصیت پردازی منحصر به فرد شخصیت دکستر باعث شد این سریال کاملاً متفاوت از سریال های دیگر باشد و در طول هشت فصلی که از Showtime پخش شد توانست محبوبیت زیادی کسب کند. پس اگر هنوز موفق به تماشای این سریال نشده اید، امیدواریم با خواندن این مقاله کنجکاو شوید و به سراغ دکستر بروید و تجربه عجیب و تکرار نشدنی را برای خود تجربه کنید.

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *