معرفی سریال غربت | هورناز

تبلیغات بنری


هورناز (hornaz.ir):

نام سریال: Gerbart

ژانر: درام و جنایی

نویسنده: امیر بورکیان

کارگردان: امیر بورکیان

سال انتشار: 1403 (در انتظار)

بازیگران: آناهیتا درجاهی، مهدی حسین نیا، بهاری کیان افشار، حسین مهری، ترلان پروانه، سوزان برور، فرید قبادی، لادن جواوند، لطف الله سیفی، حمید رسولی و ستایش رجعی نیا.

خلاصه سریال

گروهی از فروشندگان مواد مخدر برای دور زدن کارفرما و مهاجرت خود به سرمایه هنگفتی نیاز دارند و به همین دلیل دست به سرقت بزرگی می زنند و…

درباره سریال حواشی و بازداشتی ها

توهین به نژاد عرب در سریال جدید ایرانی از شبکه نمایش خانگی به نام ماندن بحث برانگیز شده است. به نظر می رسد ایراداتی که به محتوای این سریال وارد شده، مربوط به روابط جنسی، مواد مخدر و نمایش نامناسب زندگی حاشیه نشینان مناطق عرب نشین باشد. موسوی زاده نماینده مردم اهواز نوشت:

من با جدیت تمام اقدامات نابخردانه سریال خانگی «غرابات» در توهین به نژاد شریف عرب را دنبال کردم. رئیس سازمان ساترای کشور در واکنش به این موضوع اعلام کرد که این سریال بدون مجوز است و باید از شبکه خانگی حذف شود.

واکنش ساترا به پخش «جوکر ۲» و سریال «الغربا»

ساترا چندی پیش اعلام کرد که فیلم‌های «جوکر ۲» و سریال «فقر» مجوز انتشار ندارند و بر خلاف قانون منتشر شده‌اند که همین موضوع باعث شد ساترا به مراجع قضایی شکایت کند.

با توجه به برخی انتقادات و شکایات مردمی در سامانه ساپرا و همچنین تماس ها و شکایات در خصوص فیلم جوکر ۲ مربوط به پلتفرم فیلمو و سریال گرابیت مربوط به پلتفرم نماوا، به اطلاع می رسانیم که هر دو برنامه ها و سریال های ذکر شده بدون پیگیری فرآیندها، قانون منتشر شده تایید نشده است و محتوای منتشر شده توسط سازمان تنظیم مقررات پخش رسانه های صوتی و تصویری در فضای مجازی (سیتره).

تبلیغات بنری

entekhab به نقل از هورناز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *